فراخوان دعوت از طلاب برای کار داوطلبانه جهادی در مرکز آموزش های آزاد و مهارتی

دعوت به همکاری جهادی

مرکز آموزش­های آزاد و مهارتی با هدف استفاده از ظرفیت طلاب جامعه الزهرا سلام الله علیها برای پیاده سازی محتواهای آموزشی دوره‌های برگزار شده، اعلام فراخوان همکاری جهادی کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار  خانم فهیمه نیک‌زاد، مدیر مرکز آموزش های آزاد و مهارتی در گفتگو با واحد خبر بیان کرد: این مرکز با هدف بهره‌مندی از ظرفیت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در جهت تولید، نشر و ترویج معارف و سبک زندگی ایرانی اسلامی طرح فعالیت جهادی طلاب را برنامه ریزی کرده است.

وی اظهار داشت: در این طرح محتوای ضبط شده دوره های آموزشی به صورت رایگان در اختیار طلاب متقاضی قرار می گیرد تا در بازه زمانی تعیین شده، علاوه بر بهره‌مندی از محتوای آموزشی، پیاده سازی شود.

نیکزاد با اشاره به محدود بودن ظرفیت پذیرش این طرح، افزود: طلاب علاقه‌مند می توانند از 1 تا 12 آبان ماه، با ارسال پیام به شناسه کاربری @adminfarakhan در ایتا اعلام آمادگی کنند.

رئیس مرکز آموزش­های آزاد و مهارتی همچنین عنوان کرد: اسامی طلابی که در پیاده سازی محتوای دوره ها همکاری می کنند، در گروه گردآورندگان مربوط به هر دوره، ثبت خواهد شد و امکان شرکت در این طرح به صورت گروهی نیز برای طلاب فراهم است.

نیکزاد ویرایش اجمالی متن پیاده سازی شده و پیاده سازی دستِ‌کم 4 ساعت از محتوای آموزشی را حداکثر به مدت یک ماه از شروط همکاری در این طرح عنوان کرد.

وی افزود: ثبت نام در این طرح تعهدی برای جامعه الزهرا علیهاالسلام نسبت به جذب یا دعوت به همکاری‌های بعدی ایجاد نخواهد کرد و فعالیت طلاب ارجمند صرفا در قالب فعالیت جهادی و داوطلبانه خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شناسه کاربری @adminfarakhan در پیام‌رسان ایتا مکاتبه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱