از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(س)؛

فراخوان نهمین جشنواره بانو امین(ره) اعلام شد

جشنواره بانو امین ره

فراخوان نهمین دوره جشنواره بانو امین(ره) از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: هر سال، جشنواره بانو امین(ره) به منظور تکریم آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و امسال نهمین جشنواره بانو امین را در پیش داریم.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا سلام الله عليها (1401- 1400)، گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی (1401- 1400) و همچنین مقالات طلاب تمامی سطوح (سطح دو، سه و چهار) به شرط عدم ارسال مقاله به نشریات، همایش‌ها و جشنواره‌ها دریافت می‌شود.

حقانی همچنین به بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و گفت: امسال موضوع «ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات با محوریت جهاد تبیین» به عنوان بخش ویژه جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به  روش ارسال آثار به جشنواره، بیان داشت: پژوهشگران برای ارسال آثار خود، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و به همراه فایل اثر خود (به صورت WORD و PDF) به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.i ارسال کنند.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بانو امین تا 31 شهریور 1401 است.

فرم ثبت نام نهمین جشنواره بانو امین(ره)

آدرس دبیرخانه: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، معاونت پژوهش، ساختمان كتابخانه، طبقه سوم

شماره تماس: 32112186

ایمیل جشنواره: banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir

پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/jz۲۶۰۲

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱