اعلام نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا

نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام در مقاطع تحصیلی دو، سه و بازپذیری اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی، نتایج آزمون ورودی سطوح ۲ و ۳ و بازپذیری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال 1401-1400 از سوی اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزشی تربیتی این مؤسسه علمی حوزوی اعلام شد.

داوطلبان محترم می توانند برای مشاهده نتیجه آزمون از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اقدام کنند.

داوطلبان پیش از مشاهده نتیجه به نکات ذیل توجه کنند:

1- داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند، لازم است از تاریخ 3 تیر برای ثبت نام و شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه (سامانه سنجش و پذیرش) اقدام نمایند. عدم ثبت نام و تکمیل مدارک در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

2- اعلام نتیجه آن دسته از داوطلبانی که مدرک تحصیلی قابل تأیید و منطبق با توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای آزمون در زمان ثبت نام آزمون ارائه نداده‌اند، فعلاً امکان پذیر نیست و وضعیت پذیرش آنها به صورت موقت «مردود» خواهد بود.

این داوطلبان حداکثر تا روز شنبه، 5 تیر 1400 فرصت دارند که اسکن خوانا و با کیفیتی از اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت و یا فرم معدل خود را که کاملاً منطبق با توضیحات دفترچه راهنمای آزمون باشد از طریق «سامانه ارسال و پیگیری درخواست‌ها» ارسال نمایند تا بررسی شود.

عدم ارسال مدرک تا تاریخ مذکور به منزله انصراف تلقی شده و نتیجه نهایی آزمون این داوطلبان، مردود خواهد بود. بعد از ارسال مدارک از سامانه مذکور، بررسی آنها آغاز شده و نتیجه آزمون از طریق پیامک به اطلاع این داوطلبان خواهد رسید.

شایان ذکر است لیست این داوطلبان با ذکر شماره پرونده و کد ملی از طریق لینک ذیل قابل دریافت است (داوطلبان غیرایرانی می‌توانند بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری مشخصات خود را جستجو کنند).

لیست داوطلبان دارای نقص مدرک تحصیلی

3- داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها مردود اعلام شده است و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند از روز پنجشنبه تا شنبه، 3 تا 5 تیر 1400 از طریق سامانه ثبت اعتراض نسبت به ارسال اعتراض خود اقدام نمایند.

نتیجه اعتراض بعد از بررسی از طریق سامانه اعلام نتایج  حداکثر تا پایان 31 تیر 1400 اعلام خواهد شد و تمهیدات  لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌گردد.

4- برای رفع نواقص مدرک اعلام شده و اطلاع ازضوابط و شرایط مدارک مورد نیاز می توانید به دفترچه راهنمای آزمون مرتبط مراجعه نمایید.

5- دفترچه راهنمای ثبت نام مصاحبه و مدارک مورد نیاز در تاریخ 3 تیر1400 اطلاع رسانی خواهد شد.

6- افرادی که نتیجه آزمون آنها «مردود» اعلام شده است، در صورتی که به نتیجه اعلام شده معترض هستند می‌توانند تا روز شنبه، 5 تیر 1400، نسبت به ثبت اعتراض خود از طریق لینک ویژه «ثبت اعتراض» اقدام نمایند. توجه داشته باشید که تنها به اعتراض‌هایی که در سامانه و بازه زمانی مذکور ثبت شود رسیدگی خواهد شد؛ لذا از ثبت اعتراض در سامانه «ارسال و پیگیری درخواستها» یا در روزهای بعد از تاریخ ذکرشده اجتناب کنید.

نتیجه آزمون

دفترچه راهنمای آزمون سطح 2

دفترچه راهنمای آزمون سطح 3

دفترچه راهنمای آزمون بازپذیری

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱