حضور صد بانوی طلبه در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی جامعه‌الزهرا(س)

نمایشگاه کارآفرینی11

مدیر کل امور طلاب و خانواده به راه‌اندازی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه، صد بانوی طلبه در 61 غرفه به عرضه محصولات تولیدی خود می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ملیحه عرب خزائلی در حاشیه برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی که با حضور مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام گشایش یافت، عنوان کرد: سال گذشته نمایشگاه «اشتغال و کارآفرینی» برای اولین بار در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برپا شد و بیش از 90 طلبه، محصولات خود را برای فروش عرضه کردند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ها اظهار داشت: امسال دومین نمایشگاه با عنوان «اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واقع در جنب مدیریت مجتمع آموزشی تربیتی هدی آغاز به کار کرده است و تا روز دوشنبه 20 اسفند برپاست.

عرب خزائلی تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی درباره اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی بانوان طلبه و خانواده‌های آنان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، صد بانوی طلبه در 61 غرفه، محصولات تولیدی خود را عرضه می‌کنند، گفت: در این نمایشگاه، 24 غرفه به صنایع دستی،  17 غرفه به محصولات غذایی و خشکبار، 13 غرفه عفاف و حجاب و 4 غرفه به گل و گیاه اختصاص یافته است.

مدیر کل امور طلاب و خانواده ادامه داد: غرفه مهدکودک شکوفه های بهار از دیگر غرفه های این نمایشگاه است که نمونه کارهای کارآفرینان کوچک در این غرفه ارائه شده است.

عرب خزائلی اضافه کرد: در این نمایشگاه دو غرفه فرهنگی اداره خانواده راه اندازه شده است که فایل 40 فیلم مردمی جشنواره عمار به بازدیدکنندگان و متقاضیان تقدیم می‌شود تا در خانه و یا مکان های عمومی اکران کنند و در پایان از اکران کننده های برتر تجلیل می‌شود.

وی بیان داشت: غرفه کتاب فیلم از جمله غرفه های فرهنگی این اداره است که در این غرفه نیز دو کتاب در زمینه عفاف و حجاب و مدافعان حرم به همراه فیلم های ساخته شده از این کتاب ها ارائه می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده گفت: یکی دیگر از فعالیت های غرفه های فرهنگی این نمایشگاه، اشتراک نشریه پوپک و سنجاقک است که بازدیدکنندگان می توانند اشتراک این نشریه ها را با تخفیف ویژه برای عیدی کودکان تهیه کنند.

عرب خزائلی افزود: در بخشی از نمایشگاه، چهار میز آموزشی با موضوعات تریکوبافی، محصولات چرم، طراحی روی سفال و رزین کاری فعالیت دارند.

وی یادآور شد: بانوان طلبه در مدت برپایی نمایشگاه هر روز، فعالیت خود را با دعای عهد آغاز می‌کنند و قرائت صلوات خاصه پایان بخش فعالیت روزانه در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا روز دوشنبه 20 اسفند از ساعت 8 تا 14 پذیرای بازدیدکنندگان است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱