اطلاعیه شماره ۲ ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام الله علیها؛

نتایج قرعه کشی زیارت اربعین جامعه الزهرا اعلام شد

photo

ستاد اربعین جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای از طلابی که در قرعه کشی سفر زیارتی اربعین انتخاب شده اند خواست تا مدارک خود را آماده و در تاریخ مقرر تحویل دهند.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، رییس ستاد اربعین جامعه الزهرا علیها السلام با تبریک عیدالله الاکبر عید سعید غدیر گفت: اسامی اساتید، طلاب، دانشجویان و کارکنان منتخب در قرعه کشی زیارت اربعین جامعه الزهرا سلام الله علیها و مدارک مورد نیاز برای این سفر زیارتی مشخص شده است.

وی اظهار داشت: بیش از هزار نفر با ثبت نام اولیه آمادگی خود را برای حضور در اردوی اربعین جامعه الزهرا سلام الله علیها اعلام کردند که از این تعداد 760 نفر سفر اولی بودند.

رییس ستاد اربعین تاکید کرد: قرعه کشی از تمامی گروه های ثبت نام شده اعم از طلاب حضوری، غیرحضوری، مجازی، طلاب در حال تحصیل و دانش آموخته، طلاب ایرانی و بین الملل، استاد، کارمند و دانشجو با اولویت سفر اولی با نظارت اعضای ستاد اربعین صورت گرفت.

بر این اساس، افرادی که در قرعه کشی این سفر زیارتی انتخاب شده اند می بایست مدارک زیر را از تاریخ یکم تا بیستم مردادماه به صورت حضوری یا پستی به اداره کل امور فرهنگی واقع در ساختمان اداری خواهران (طبقه فوقانی مهدکودک) تحویل نمایند.

بر اساس این اطلاعیه مدارک مورد نیاز جهت تکمیل ثبت نام عبارت است از:
1- دو قطعه عکس ۴*۳
2-  اصل پاسپورت (دارای اعتبار تا 20 اسفند 1401) و کپی صفحه اول آن
۳- فیش پرداختی به مبلغ 35 میلیون ریال به شماره حساب ۰۱۰۸۲۱۶۰۱۲۰۰۵ یا کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۰۰۹ نزد بانک ملی به نام جامعه الزهرا سلام الله علیها.
۴- رضایت‌نامه دارای مهر گواهی امضای محضری از سوی ولی شرعی و قانونی ویژه مدارک پستی (طبق فرم پیوست زیر)
(ولی شرعی و قانونی افرادی به صورت حضوری مدارک خود را تحویل می دهند، با اصل شناسنامه سرپرست و زائر به دبیرخانه جامعه الزهرا سلام الله علیها  مراجعه و فرم رضایتنامه را به ثبت می رسانند.)

۵- ارائه کارت واکسن حداقل 2 دوز و به صورت لاتین، طبق مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا از شرایط تشرف می‌باشد و در صورتی که از زمان تزریق آخرین دوز، شش ماه گذشته باشد، متقاضیان محترم می بایست نسبت به تزریق دز یادآور اقدام‌ نمایند؛ که در زمان ثبت نام قطعی از وزارت بهداشت استعلام صورت می پذیرد؛ بدیهی است از ثبت نام قطعی متقاضیانی که شرایط واکسیناسیون اعلامی را نداشته باشند، جلوگیری می گردد. از این رو از هم اکنون نسبت به تکمیل مراحل واکسیناسیون اقدام شود.

نکته ۱: طلاب حضوری و کسانی که به صورت حضوری برای ارائه مدارک به جامعه الزهرا مراجعه می‌کنند بایست همراه با سرپرست شرعی و قانونی خود مراجعه کرده و اصل مدارک را هم همراه خود بیاورند.

نکته ۳: کسانی که نمی توانند مدارک خود را به صورت حضوری تحویل دهند می بایست آن را از طریق پست به اداره کل امور فرهنگی به آدرس قم ـ خیابان سالاریه ـ خیابان بوعلی ـ جامعه الزهرا علیهاالسلام، کدپستی 16651-37169 ارسال کنند.

از روز شنبه یکم مرداد ماه از ساعت 8 تا 12 شماره تلفن 32112594 پاسخگوی سوالات کسانی است که می خواهند مدارک خود را تحویل دهند.

اسامی منتخبین قرعه کشی سفر زیارتی اربعین از اینجا قابل مشاهده است.

دریافت فرم تعهد و رضایت نامه سفر اربعین

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱