از سوی اداره دانش‌آموختگان اعلام شد:

آغاز ثبت نام تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر

دوره تربیت مربی مهارت های بیان تفسیر

ثبت نام تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر ویژه مبلغان و دانش‌آموختگان واجد شرایط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به همت اداره دانش‌آموختگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با همکاری ستاد تفسیر زیر نظر استاد قرائتی، دوره‌های مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر را در سال 97 برای فارغ‌التحصیلان و مبلغان برگزار کرد که مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: بنا به درخواست طلاب دانش‌آموخته، دوره یکساله تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در سال 98 برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: طلاب سطح سه و بالاتر که حداقل یک رشته تخصصی را گذرانده‌اند با اولویت تخصصی تفسیر و علوم قرآن و افرادی که توان تدریس دارند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند و پس از قبولی در مصاحبه وارد دوره شوند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از 23 اردیبهشت تا 20 خرداد با ارسال نام ونام خانوادگی و نام پدر به سامانه‌ای که پیامک به آنان ارسال شده اقدام به ثبت نام کنند و یا روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 02532112437 تماس بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: دوره تخصصی یکساله مهارت‌های بیان تفسیر در دو مقطع عمومی و  تکمیلی از شهریور سال جاری و همزمان با ترم جدید تحصیلی آغاز و کلاس‌ها سه روز در هفته در نوبت صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اظهار داشت: افرادی که با موفقیت در این دوره‌ها شرکت کنند، گواهی پایان دوره از سوی ستاد تفسیر قرآن و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره تخصصی یکساله مهارت‌های بیان تفسیر این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱