مدیر جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

طرح آموزش پژوهش‌محور از ابتدای مهرماه کلید می‌خورد

ادبیات عرب جلسه هم اندیشی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه در یک سال گذشته، برنامه‌های تأثیرگذاری در آموزش اتفاق افتاد گفت: طرح پژوهشی کردن آموزش از جمله برنامه‌های مهم در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها است که ابتدای مهرماه کلید می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در جلسه هم‌اندیشی اساتید ادبیات عرب که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر شهیدی معاون آموزشی تربیتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داود فائزی نسب مدیر گروه ادبیات عرب و بیش از 50 نفر از اساتید گروه علمی ادبیات عرب در آمفی‌تئاتر ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت اساتید ادبیات عرب، عنوان کرد: امروز اولین جلسه با اساتید گروه ادبیات عرب است که به طور یقین، برگزاری این جلسات نتیجه‌بخش خواهد بود.

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها درباره اهمیت و ضرورت توجه به ادبیات عرب، تصریح کرد: ما در هر مقام و در هر سنی، نیازمند مباحث ادبیات عرب هستیم و تا آخرین لحظه عمر، ادبیات عرب برای ما لازم است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با اشاره به وضعیت موجود ادبیات عرب و لزوم پرداختن به شیوه کار، گفت: این بحث تنها مربوط به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها نیست، بلکه موضوعی فراگیر است که باید به آن پرداخته شود.

طرح پژوهشی کردن آموزش از ابتدای مهرماه کلید می‌خورد

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه همه اساتید و مسئولان با انگیزه در این مسیر گام بردارند، تصریح کرد: در یک سال گذشته، برنامه‌های تأثیرگذاری در آموزش اتفاق افتاده، از جمله اولین دوره عالی فقه سال گذشته در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی شد که در کار خود بی نظیر بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی افزود: طرح پژوهشی کردن آموزش از دیگر طرح‌های جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها است که از ابتدای مهرماه کلید می‌خورد.

وی اضافه کرد: برگزاری دروس حوزه آزاد، تربیت مدرس، تربیت مشاور، تربیت مبلغ و تربیت پژوهشگر از جمله طرح‌هایی هستند که در دستور کار قرار گرفتند.

مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت:ما نظرات و پیشنهادات و انتقادات را می‌شنویم، عمل می‌کنیم و محدودیت‌هایی هم داریم، به عنوان مثال در سال گذشته، تا ماه آذر کمتر از 30 درصد بودجه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در اختیار ما قرار گرفته بود، اما با عنایت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به گونه‌ای عمل شد که اساتید، طلاب و کارمندان با مشکلی مواجه نشدند.

معاونت آموزشی تربیتی در برگزاری اردوها حق وتو دارد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی یادآور شد: ما منتظر مجله داخلی گروه علمی ادبیات عرب هستیم و از نظرات و پیشنهادات اساتید این گروه استقبال می‌شود.

وی درخصوص اردوهایی که در ایام تحصیلی ویژه طلاب برگزار می‌شود، گفت: در ستاد اردوها، معاونت آموزش حق وتو در برگزاری اردوها دارد و سعی بر این است که اردوها در ایام تعطیلات برگزار شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱