بیانیه بسیج اساتید و نخبگان جامعة الزهرا (س) و حوزه های علمیه خواهران به مناسبت روز بسیج اساتید

بیانیه

اساتید بسیجی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی و فکری خود با رویکرد حل المسائلی، زمینه رشد و تفکر بسیجی را در دستگاهها، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز علمی فراهم نموده اند.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه مشترک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (23 احزاب)

31خردادماه یادآور عروج ملکوتی عبد صالح خدا، آن جان پارسا، شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید است. همو که در تراز مطلوب محبوب تجلی کرد و از حسنات دهر شد.

 از آنجا که بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل بیت و کشور، همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و بهنگام بسیجیان است که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.

بی تردید اساتید بسیجی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی و فکری خود با رویکرد حل المسائلی، زمینه رشد و تفکر بسیجی را در دستگاهها، صنایع، دانشگاه‌ها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت‌های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته‌اند.

بسیج اساتید و نخبگان جامعة الزهرا سلام الله علیها و حوزه های علمیه خواهران، ضمن تبریک فرا رسیدن روز بسیج اساتید به همه اساتید و نخبگان بسیجی و مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه‌سازان این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم» را نصب‌العین قرار داده و ضمن تجدید عهد، پشتیبانی همه‌جانبه خود را از بسیجیان، این اسوه‌های ایثار و تلاش و خودباوری در سایه رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام و تاکید می‌کند؛ تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران تحت راهبری ولایت فقیه در آینده‌ای نه چندان دور موجبات تحقق آرزوی جامعه‌ بشری در رهایی از چنگال سلطه‌گران و سلطه‌پذیران روزگار و زمینه‌های رشد علمی و فرهنگی را در رسیدن به قله‌های پیشرفت در سطح جهان و زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد. ان شاءالله

والسلام علی عباد الله الصالحین من المؤمنین والمؤمنات

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱