اداره امور خانواده طلاب برگزار می کند:

ثبت نام دختران 9 ساله طلاب برای مراسم جشن تکلیف

جشن تکلیف

سرپرست اداره کل امورفرهنگی از برگزاری جشن تکلیف دختران با نام «جشن نهم به افق بندگی» در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داوودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی درگفتگو با واحد خبر گفت: همزمان با دهه ولایت و هفته عفاف و حجاب، مراسم تشرف به بندگی دختران نه ساله طلاب با عنوان «جشن نهم به افق بندگی»، برگزار می شود.

وی بیان داشت: از آنجا که لازم است دختران ما درباره اصل تكليف، عقايد اسلامي و احكام و دستورات شرعي و مسائل اخلاقي و اهميت آنها در زندگي مطالبی را بدانند و بكوشند كه در بهار عمر، طراوتِ جسمي را با طهارت روحي همراه سازند و به عنوان يك فرد مسلمان و متعهّد، الگوي پاكي و كمال گردند، اداره امور خانواده طلاب نسبت به برگزاری این مراسم در 22 تیر ماه برنامه ریزی کرده است.

خانم داوودالموسوی تعمیق و گسترش آموزه های دینی دختران را از جمله اهداف این مراسم عنوان کرد و گفت: در این مراسم ایجاد پویایی با ارائه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با ذائقه دختران 9 ساله مورد توجه است.

وی گفت: ترویج فرهنگ دینی و توسعه مولفه های عفاف و حجاب به همراه ارائه الگوی مناسب جشن تکلیف از دیگر اهداف این برنامه است.

مدیرکل امور فرهنگی ادامه داد: طلاب حضوری، غیرحضوری و مجازی ساکن استان قم اعم ایرانی و بین الملل می توانند جهت ثبت نام و شرکت فرزندان دختر 9 ساله خود در این جشن از اول تا 10 تیرماه از ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 32112632 تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱