برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب کانون استان تهران

دوره سواد رسانه

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب کانون استان تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان کانون استان تهران اظهار داشت: این دوره با عنوان مبانی سواد رسانه به مدت 4 ساعت و نیم در هفته روزهای دوشنبه ساعت 8 تا 12:30 در بازه زمانی 13 تیرماه تا 13 شهریور ماه به صورت حضوری در محل کانون استان تهران برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام متذکر شد: تاکنون دوره سواد رسانه با 10 عنوان جهت برگزاری در کانون استان خراسان رضوی و مازندران برنامه ریزی شده و دوره مبانی سواد رسانه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره ها با توجه به ظرفیت کانون های استانی، مقدمات اجرای تربیت نیرو در راستای تبلیغ نوین را فراهم کرده است.

خانم حکمت نیا افزود: پس از پایان دوره مبانی سواد رسانه از شرکت کنندگان آزمون کتبی گرفته می شود و قبول شدگان می توانند در مراحل تکمیلی این مبحث شرکت کنند.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان کانون استان تهران می توانند در بازده زمانی 30 خرداد ماه تا 5 تیرماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین؛ در قسمت دوره ها ( دوره سواد رسانه کانون طلاب استان تهران) ثبت نام کنند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی در پایان خاطرنشان کرد: دوره سواد رسانه با توجه به شرایط بومی طلاب هر استان برگزار می شود و برای تمامی طلابی که حد نصاب نمره را کسب کنند، گواهی پایان دوره صادر می شود.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱