مدیر رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

ایجاد زمینه گفتمان علمی در سلسله‌رویدادهای جامعه‌الزهرا(س)

خانم حسینی

حسینی گفت: برگزاری سلسله‌رویدادها به دنبال شناسایی مسائل مختلف در این مؤسسه علمی حوزوی و ایجاد زمینه برای گفتمان علمی حول آن مسائل است

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهرا حسینی در حاشیه نخستین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد، عنوان کرد: یکی از اهداف مؤسسات علمی، شناسایی مسائل در حوزه‌های مختلف علمی، تربیتی، فرهنگی و تحلیل، بررسی و ارائه راهبردها و راهکارهای حل مسئله در راستای پیشبرد اهداف مجموعه است و این موضوع در مراکز حوزوی و به ویژه حوزه علمیه بانوان از اهمیت  بیشتری برخوردار است.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در همین راستا، برگزاری سلسله‌رویدادها به دنبال شناسایی مسائل مختلف در این مؤسسه علمی حوزوی و ایجاد زمینه برای گفتمان علمی حول آن مسائل است که با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط مسئولان محترم در حال اجرا است.

حسینی اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که در رویداد آموزشی شناسایی شده و حول آن، رویداد در حال برگزاری است، مسائل مرتبط با نظام آموزشی است که شیوه مطالعه کاربردی متناسب با دروس و کتب مورد نیاز بانوان حوزوی از ریزموضوعات این مسئله است.

وی افزود: در اولین روز رویداد آموزشی این مسئله توسط طلاب سطح دو مورد نقد و بررسی قرار گرفت و با حضور داوران ارجمند، این رزمایش علمی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار امیدواری کرد با حمایت مسؤلان و اساتید محترم این قبیل برنامه‌ها با قوت بیشتری، مسیر را جهت ایجاد فضای گفتمان علمی و حضور بانوان پیشران تراز انقلاب در صحنه‌های علمی و بین‌المللی فراهم نماید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱