داور و ارزیاب رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

رویداد آموزشی جامعه‌الزهرا(س) گامی در جهت خودکفایی علمی است

هادی منش

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی منش با بیان اینکه رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گامی در جهت خودکفایی علمی است، گفت: رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌تواند هموارکننده مسیر دستیابی به زن تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل هادی منش در حاشیه برگزاری نخستین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور طلاب سطح دو در سرای حضرت خدیجه علیهاالسلام برگزار شد، ضمن قدردانی از مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی در برگزاری این رویدادها، عنوان کرد: امروز جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به این بلوغ رسیده که به صورت خودکفا محتوای آموزشی مورد نیاز خود را تولید کند و امروز شاهد بلوغ فکری و علمی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هستیم.

عضو گروه علمی آموزشی تاریخ اسلام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه رویداد آموزشی گامی در جهت خودکفایی علمی است، تصریح کرد: برگزاری این رویدادها باعث می‌شود که جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با استفاده از مسائل علمی و مبتلابه جامعه زنان، متون علمی و آموزشی تولید کند و آنها را به کار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی منش تأکید کرد: ما علاوه بر اینکه ساحت مهم مادری و همسری و همچنین ساحت مهم تربیت و خانواده را مورد توجه قرار می‌دهیم و به الگوی زن تراز انقلاب اسلامی توجه داریم، باید به متن آموزشی و علمی متناسب با تربیت و پرورش بانوان طلبه هم توجه داشته باشیم.

وی بیان داشت: خودکفایی علمی وقتی اتفاق می‌افتد که رابطه دوسویه بین استاد و طلبه برای محکم ساختن حرکت در این مسیر شکل بگیرد و از محتواهای آموزشی دیگر مراکز بی نیاز شویم.

استاد و پژوهشگر علوم دینی اظهار داشت: رویدادهای آموزشی اتفاق مبارکی است که در جهت خودکفایی علمی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حرکت می‌کند، هر چند این اتفاق دیر رخ داد و می‌توانست زودتر به این ظرفیت دست پیدا کند، اما این اتفاق مهم به وقوع پیوسته و گامی مهم و بسزا در تحول نظام آموزشی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی منش یادآور شد: همزمان با برگزاری رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که سال گذشته برگزار شد، قطار سنگین علمی به حرکت افتاده و می‌تواند در این مسیر به صورت پویا حرکت کند و پویایی این مسیر، خودکفایی علمی است.

وی بر خودکفایی علمی برای عناصر مهم زن و خانواده تأکید کرد و گفت: رویدادهای جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌تواند هموارکننده مسیر دستیابی به زن تراز انقلاب اسلامی باشد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱