مدیر گروه فقه و اصول جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

رویدادهای جامعه‌الزهرا(س) زمینه بروز استعدادها و توانمندی‌های طلاب را فراهم می‌کند

حجت الاسلام حیدری

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه برگزاری رویدادها یکی از ابتکارات بسیار بابرکت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رویدادها این است که زمینه را برای بروز استعدادها و توانمندی‌های طلاب فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن حیدری در حاشیه برگزاری نخستین روز رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور طلاب سطح دو و با موضوع «آسیب‌شناسی روش‌های مطالعه» برگزار شد، عنوان کرد: این رویدادها یکی از ابتکارات بسیار بابرکت در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

مدیر گروه فقه و اصول جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این رویدادها دارای نقاط قوت قابل توجهی هستند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رویدادها این است که زمینه را برای بروز استعدادها و توانمندی‌های طلاب فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه رویداد آموزشی به موضوعات کاربردی و بالفعل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پرداخته و به مباحث فرضی محض نپرداخته است، گفت: این رویداد از امکانات بالفعل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها استفاده کرده است. در برخی مراکز برای اجرای یک فعالیت و برنامه جدید، هزینه تراشی‌های جدید صورت می‌گیرد، اما این برنامه از ظرفیت‌های بالفعل از جمله طلاب، اساتید و کارکنان استفاده کرده است.

داور و ارزیاب رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار امیدواری کرد که این رویدادها موجب برکاتی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شود و در پایان یادآور شد: در روایات توصیه شده وقتی کار خیری را شروع کردید، ادامه دهید که امید است این کار با قوت ادامه پیدا کند و در مراحل بعدی با استفاده از تجارب قبلی، رویدادهایی با اشکالات کمتر و حسن بیشتر داشته باشیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱