رئیس اداره حوزه‌ آزاد جامعه‌الزهرا(س) خبر داد؛

برگزاری «کارگاه احکام با محوریت رساله عملیه حضرت امام و بررسی نظرات سایر مراجع»

کارگاه احکام 2

«کارگاه احکام با محوریت رساله عملیه حضرت امام و بررسی نظرات سایر مراجع» با حضور استاد فیروزی ویژه عموم دانش‌آموختگان سطح ۲ و بالاتر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم زهرا تاجیک در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: «کارگاه احکام با محوریت رساله عملیه حضرت امام و بررسی نظرات سایر مراجع» ویژه عموم دانش‌آموختگان مقطع سطح ۲ و بالاتر از سوی اداره حوزه‌ آزاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با حضور استاد فیروزی برگزار می‌شود.

رئیس اداره حوزه‌ آزاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این کارگاه از اوایل تیر 1401 روزهای پنجشنبه ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

تاجیک افزود: در این دوره، احکام عبادات با تاکید بر ضوابط احکام‌آموزی، مطالعه و یادسپاری قاعده‌مند، اصول مهم در بیان احکام و منبر فقهی، روش تلخیص نموداری احکام، نقد و بررسی کتاب‌های فتوایی و تولیدات احکام و مهارت‌های پاسخ یابی مورد تبیین قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به آدرس https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کنند.

رئیس اداره حوزه‌ آزاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، مهلت ثبت نام در این کارگاه را تا 20 خرداد 1401 اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112081 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱