تمام مطالب

تجلیل از 14 بانوی طلبه در آیین آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران

آیین آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا مهرماه 1402 (13) در آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران، 5 بانوی طلبه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و 9 بانوی طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تجلیل شدند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد:

امروز قدم برداشتن در مسیر آموزش و پژوهش قابل مقایسه با گذشته نیست

آیین آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا مهرماه 1402 (11) آیت الله علیدوست با بیان اینکه امروز قدم برداشتن در مسیر آموزش و پژوهش قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: اگر در همیشه تاریخ با چنین ارزشی مواجه بودیم، الان وضعیت دیگری داریم، امروز قدم برداشتن در مسیر آموزش و پژوهش، ضرورت، ارزش و اثر آن قابل مقایسه با گذشته نیست.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

تعلیم و تعلم در حوزه تعطیل‌بردار نیست، علوم حوزه‌های علمیه به‌روز می‌شود

فاضل حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل با تأکید بر عدم فارغ‌التحصیلی در حوزه، گفت: نمی‌توانیم در یک سطح متوقف شویم و باید به‌روز پیش برویم و با احترام به گذشتگان و با بروز رسانی علوم پیش برویم و بدانیم تبلیغ اولویت اول حوزه است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مطرح کرد:

زمینه‌سازی تهذیب، تحصیل و کارآمدی طلاب با تقویت زنجیره مهارت‌های مختلف

خانم برقعی آغاز سال تحصیلی خانم برقعی با بیان اینکه حوزه علمیه مأموریت‌های مختلفی دارند که بایستی در قالب‌های تدریس، تهذیب، تحصیل، تحقیق، تربیت و تبلیغ، مشاوره اسلامی، هنر و ادبیات اسلامی دنبال کند، گفت: تحقق مأموریت‌های حوزه نیازمند تبلیغ، تبیین و روشنگری به شیوه‌های گوناگون است.

پیام حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی به «آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران»

توصیه حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی به بانوان طلبه همزمان با آغاز سال تحصیلی

آیین آغاز سال تحصیلی جامعه الزهرا مهرماه 1402 (9) حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی، بانوان طلبه را به فراگیری دروس حوزوی، توجه به فضای کنونی جامعه و تلاش برای آشنا و علاقه‌مند کردن دختران و زنان این مرز و بوم به وظایف شرعی و تبیین آموزه‌های نورانی اسلام و رفتار شایسته و هدایت به سبک زندگی صحیح و اسلامی توصیه کرد.

هم اکنون؛

آغاز «آیین مشترک آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران»

آیین آغاز سال تحصیلی آیین مشترک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ جامعه‌الزهرا(س) و حوزه‌های علمیه خواهران با قرائت پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی و سخنرانی آیت الله علیدوست در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز شد.

اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

کارگاه یک روزه مولودی خوانی

photo_2023-09-23_10-57-41 دوره ‌کارورزی عملی یک روزه مولودی خوانی با حضور استاد دانش زاده در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

عضو گروه علمی تاریخ اسلام:

نهم ربیع الاول عید غدیر ثانی است/ برای نهم ربیع الاول در پازل دشمن بازی نکنیم

امام زمان عضو گروه علمی تاریخ جامعه الزهرا سلام الله علیها گفت: حقیقت امر نیز این مطلب را تاکید می‌نماید که این روز به واقع، روز عید مسلمین و به تعبیر برخی از بزرگان غدیر ثانی است. اگر در روز عید غدیر اتمام نعمت و اکمال دین محقق شد، در این روز نعمت امامت و ولایت برای شیعیان با تعیین آخرین جانشین الهی به اتمام می‌رسد و امید شیعیان برای تحقق وعده الهی زنده نگه داشته خواهد شد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱