تمام مطالب

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم همکاری همه جانبه مسئولان در پذیرش جامعه‌الزهرا(س)

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 6 حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی با اشاره به نزدیک شدن فراخوان پذیرش داوطلبان جامعه‌الزهرا(س)، گفت: همه می‌توانند همکاری شایسته ای نسبت به معرفی مجموعه و جذب طلاب واجد شرایط داشته باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

لزوم همیاری و همدلی در بخش‌های مختلف مجموعه

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 7 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو با اشاره به لزوم هم‌‌افزایی میان بخش‌های مختلف مجموعه، گفت: اگر ما داخل مجموعه فراتر از همکاری نگاه کنیم و به سمت همیاری و همدلی برویم، ضریب موفقیت را چندبرابر خواهیم دید.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) در نشست صمیمی با کارکنان؛

لازمه بصیرت اقدام به موقع در انجام امور است

نشست صمیمی مدیر و معاونان با کارکنان 3 مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه اقدام به موقع لازمه بصیرت است، یادآور شد: اگر قرار است تحولی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اتفاق بیفتد و این تحول شتابنده باشد، حتما نیاز است که تصمیمات ما به موقع انجام بگیرد.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ضرورت ایمنی سازی جمعی

واکسن بر اساس بخشنامه 39158 سازمان اداری و استخدامی کشور همه ادارات و دستگاه های اجرایی ملزم به پیگیری جدی واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می باشند و کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی سازی جمعی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.

از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد:

فراخوان عضویت در انجمن مبلغان جامعه‌الزهرا(س)

انجمن مبلغان جامعه - Copy خانم بهرامی با بیان اینکه 8 کمیته در انجمن مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فعالیت می‌کنند، گفت: این انجمن در کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زباندان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می‌پذیرد.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱