فراخوان ثبت نام دومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی

سامانه تبلیغ نوین

فراخوان ثبت نام دومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره اول کنشگری و استقبال طلاب از برنامه‌های این دوره، اعلام کرد: دومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه زمان ثبت نام را از 21 اسفند آغاز می‌شود، گفت: طلاب سطح 3 و 4 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، طلاب سطح 2 (به شرط گذراندن حداقل 90 واحد درسی) و دانش آموختگان همه سطوح تحصیلی می‌توانند جهت عضویت در این گروه اقدام کنند.

حکمت نیا همچنین به مزایای عضویت در گروه کنشگران اشاره کرد و افزود: برخورداری از آموزش‌های تخصصی کنشگری، عضویت پیوسته در گروه کنشگران و عضویت در هیأت علمی کنشگران فضای مجازی از جمله مزایای عضویت در این گروه است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir قسمت دوره‌ها/ دومین گروه کنشگران درون مرزی و برون مرزی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای ثبت نام اقدام کنند و یا در ساعات اداری با شماره داخلی 32112093 تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱