دیدار جمعی از مدیران و کارمندان جامعه‌الزهرا(س) با خانواده شهید کربلایی پور

دیدار با خانواده شهید کربلایی پور

جمعی از مدیران و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با خانواده معظم شهید احسان کربلایی پور دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، جمعی از مدیران و کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور در خانه پدر شهید احسان کربلایی پور، شهادت سرافرازانه این شهید والامقام را به خانواده معظم این شهید مدافع حرم تبریک و تسلیت گفتند.

در این بازدید، سرکار خانم ضرابی مشاور عالی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی و سرکار خانم زنگی آبادی مدیر مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی حضور داشتند.

در جریان این بازدید، مادر شهید کربلایی پور با بیان اینکه شهدا فقط متعلق به ما نیستند و به همه تعلق دارد، به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداخت و شهادت را آرزوی دیرینه این شهید مطهر عنوان کرد.

خواهر شهید کربلایی پور نیز با بیان خاطراتی از این شهید مدافع حرم، به وصیتنامه ایشان اشاره کرد و گفت: وصیتنامه شهید کربلایی پور شامل 9 صفحه است که خطاب به همه اعضای خانواده نوشته شده و بسیار دلنشین است.

خانم ضرابی مشاور عالی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن عرض تبریک و تسلیت به این خانواده معظم با اشاره به شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود»، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا ادامه دهنده راه شهدا هستند و امیدواریم فرزندان شهدا ضمن آشنایی با آرمان‌ها و اهداف شهدا، بتوانند مسیر نورانی آنان را ادامه دهند.

خانم داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز با بیان اینکه مسئولیت ما در این عرصه بسیار سنگین است، تأکید کرد: شهدای اسلام و انقلاب تا اینجا پیش رفتند و از اینجا به بعد ما باید عَلَم شهدا را به دست بگیریم و رسالت آنها را با جهاد تبیین انتقال دهیم تا با توکل بر خداوند متعال و توسل بر اهل بیت علیهم‌السلام، این حضور را به ظهور متصل کنیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱