تمام مطالب

بیانیه جامعه الزهرا در آستانه 22 بهمن

22 بهمن جامعه الزهرا علیهاالسلام در بیانیه ای ۲۲ بهمن را یادآور مجاهدت مردم ایران در مبارزه با ظلم و تباهی عنوان کرد و از همه اقشار جامعه برای حضور در این رویداد دشمن شکن دعوت کرد.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فراخوان شرکت در کارگاه حضوری «واکنش خلاق»

واکنش خلاق کارگاه نیم‌روزه «واکنش خلاق» با حضور خانم سوده مهتاب پور به صورت حضوری در اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد:

بزرگترین مأموریت اساتید و طلاب بسیجی، جهاد فرهنگی است

دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور 11 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با بیان اینکه عده ای تلاش می‌کنند که حرف امام جامعه شنیده نشود، تصریح کرد: حق امام جامعه این است که سخنانشان شنیده شود و رسالت ما این است که حرف امام جامعه را به اقشار مختلف جامعه انتقال دهیم و اگر بتوانیم اطاعت از امام را در جامعه نهادینه کنیم، قدم بزرگی در جامعه برداشتیم.

تجلیل رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور از مدیر جامعه‌الزهرا(س) و بانو مجتهده گل گیری

دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور 001 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی و مسئولان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با اهدای لوح از تلاش های ارزشمند و خالصانه مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و بانو مجتهده گل گیری قدردانی کردند.

پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌کند:

نشست علمی «بحران خانواده و سیاه‌چاله جمعیت از منظر فقه شیعه»

نشست علمی بحران خانواده  و جمعیت1 نشست علمی «بحران خانواده و سیاه‌چاله جمعیت از منظر فقه شیعه با محوریت فقه نظام جامع خانواده در اسلام» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمنذر حکیم برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱