جامعه‌الزهرا(س) با همکاری مجتمع هدی برگزار می‌کند:

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با عنوان «حدیث اشک»

حدیث اشک

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام با عنوان «حدیث اشک» به مدت سه روز ویژه عموم بانوان استان قم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مراسم سوگواری شهادت مظلومانه حضرت زهرا علیهاالسلام با عنوان «حدیث اشک» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی برگزار می‌شود.

همه بانوان می‌توانند در این مراسم که به مدت سه روز به میزبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این مراسم روزهای سه شنبه تا پنجشنبه 14 تا 16 دی ساعت 10 تا 12 در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

در نخستین روز این مراسم که روز سه شنبه 14 دی ساعت 10 تا 12 است، خانم محمدرضایی استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی می‌پردازد و خانم‌ها احسانی و مریدیان به ذکر مصیبت می‌پردازند.

در دومین روز این مراسم که روز چهارشنبه 15 دی ساعت 10 تا 12 است، خانم یوسفیان استاد و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هبه عنوان سخنران حضور دارد و در ادامه سرکار خانم محسن زاده به روضه خوانی و ذکر مصیبت می‌پردازد.  

در سومین روز مراسم که همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت زهرا علیهاالسلام بانوی دو عالم است، سرکار خانم شکیبافر از دیگر اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان سخنران مراسم است و خانم‌ها حبیبی و مریدیان در این روز به ذکر مصیبت می‌پردازند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱