پنل تخصصی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

پنل تخصصی پژوهشگاه

پنل تخصصی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س) با سخنرانی سرکار خانم برقعی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم زاده و معرفی معاون پژوهش پژوهشگاه و تجلیل از 16 پژوهشگر برتر پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، پنل تخصصی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سلسله‌پنل‌های تخصصی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ «مسیر» با محوریت ارائه نقشه‌ راه پژوهشی طلاب سطح چهار، نخبگان و اساتید و همچنین پاسخ به سؤالات مربوط به پژوهشگاه در سالن جلسات مدیریت این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

در این پنل تخصصی که مدیران و اساتید گروه های علمی آموزشی و گروه های علمی پژوهشی و جمعی از پژوهشگران حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجید ابوالقاسم زاده، رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی پرداخت و درباره ساختار پژوهشگاه، وظایف و تکالیفی که به عهده این پژوهشگاه هست، توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه سرکار خانم مریم برقعی، نماینده مدیران گروه های پژوهشی پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این پنل تخصصی به ارتباط تنگاتنگ پژوهش و آموزش اشاره کرد و در ادامه به ارائه فرایند طرح های پژوهشی پرداخت و درباره شورای علمی گروه ها و شورای عالی پژوهش توضیحاتی داد.

همچنین سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این پنل تخصصی به اهمیت پژوهش در مکتب اسلام اشاره کرد و موضوع پژوهش را یکی از پرفضیلت ترین سنت های الهی برشمرد.

در ادامه مراسم، سرکار خانم خدیجه هاشمی به عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه معرفی و حکم مسئولیت به وی اعطا شد.

همچنین 16 نفر از اساتید و نخبگان پژوهشی پژوهشگاه معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱