مدیر جامعه‌الزهرا(س) در مراسم افتتاحیه نمایشاه حمایت از تولید ملی:

مسائل اقتصادی کشور را بر پایه مبانی اسلامی حل کنیم

نمایشگاه  حمایت از تولید داخلی6

دکتر برقعی با بیان اینکه مهم‌ترین رکن در اقتصاد مقاومتی، حمایت و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از تولیدات داخلی است، گفت: اگر ما طالب یک انقلاب فرهنگی در کشور هستیم، باید مسائل اقتصادی کشور را بنا بر مبانی اسلامی حل کنیم.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمایت از تولید ملی که در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تلاقی آن با ماه مبارک رجب، عنوان کرد: ایام ماه مبارک رجب و تلاقی آن با ایام الله فجر بهانه ای برای کسب رحمت الهی است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه ماه مبارک رجب مقدمه‌ای برای ضیافت بزرگ الهی است، تصریح کرد: ماه رجب ماه دعا و راز و نیاز با خداوند متعال است و بالاترین و افضل لذت‌ها، لذت مکالمه و سخن گفتن با خداوند منان است.

دکتر برقعی در ادامه اظهار داشت: مردم کشور ما در طول 43 سال گذشته با مقاومت توانستند پرچم استقلال و عزت سیاسی را برافراشته نگه دارند و افتخارات زیادی برای کشور بیافرینند، اما در مسائل اقتصادی متأسفانه دچار رکود و تورم هستیم.

وی با اشاره تأثیر قیمت نفت بر نرخ رشد اقتصادی کشور، تصریح کرد: مردم مقاوم ایران در بخش نظامی و سیاسی توانستند اقتدار خود را به جهان نشان دهند، اما هنوز در مسائل اقتصادی نتوانستیم به جایگاه حقیقی خود برسیم.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه در طول چند سال اخیر، نامگذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی با اقتصاد گره خورده است، عنوان کرد:  اگر عدم پیشرفت در بخش اقتصاد به خاطر مسائل خارجی است، نشان می‌دهد که اقتصاد ما اقتصادی مقاوم‌ساز نبوده و ما نتوانستیم اقتصاد خود را مقاومتی کنیم و اگر مشکل داخلی است، به عدم مدیریت‌های ما برمی‌گردد.

برقعی در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین رکن در اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید داخلی و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از تولیدات داخلی است و اگر بتوانیم در این قسمت توفیقی حاصل کنیم، قطعا رشد اقتصادی و توسعه ملی را به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: حمایت از تولید ملی، آثار متعددی دارد از جمله  افزایش اشتغال، کاهش بیکاری، افزایش قدرت ارز ملی، ثبات قیمت، کاهش بازارهای موازی و واردات کالاها و گاهی غیرقانونی و بسیاری آثار دیگر بر حمایت از تولیدات ملی استوار است و همین مسئله بر فرهنگ ما نیز تأثیر خواهد داشت.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: اگر ما طالب یک انقلاب فرهنگی در کشور هستیم، باید مسائل اقتصادی کشور را بنا بر مبانی اسلامی حل کنیم.

برقعی ضمن قدردانی از معاونت اداری مالی و مسئولان برگزاری نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد این نمایشگاه با اعطای تسهیلات بانکی و عرضه کالاهای ملی بتواند بخشی از نیازهای مالی طلاب، اساتید و کارکنان مجموعه را برطرف کند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱