بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از غرفه جامعه‌الزهرا(س)

بازدید حجت الاسلام فاضل از غرفه جامعه الزهرا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی فاضل از غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در حاشیه بازدید از سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافت.
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این بازدید، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: تفهیم معارف قرآنی اختصاص به جنس زن و یا مرد ندارد و مرد و زن در آن شریک هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم، گاهی از زنانی همچون حضرت آسیه و حضرت مریم نام می‌برد که از برترین‌ها هستند؛ بنابراین اعتلای انسان‌ها در دایره معنویت و پرتوافشانی در سایه سار فرهنگ قرآنی، اختصاص به جنس زن و یا مرد ندارد.
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: زنان و مردان به میزان مساوی می‌توانند در سایه سار فرهنگ قرآنی رشد و اعتلا پیدا کنند و در این میان، بانوان حوزوی طلایه دار هستند.
وی با اشاره به حدیث نبوی که فرمودند: «إِنِّي تَارِكٌ فِيكُمُ اَلثَّقَلَيْنِ مَا إِنْ تَمَسَّكْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدِي كِتَابَ اَللَّهِ وَ عِتْرَتِي أَهْلَ بَيْتِي وَ إِنَّهُمَا لَنْ يَفْتَرِقَا حَتَّى يَرِدَا عَلَيَّ اَلْحَوْضَ؛ من دو چيز گرانبها را در ميان شما مى‌گذارم و تا زمانى كه به آنان تمسّك جوييد، گمراه نشويد:كتاب خدا و عترت من، و آن دو از هم جدا نمى‌شوند، تا در حوض بر من وارد شوند»، تأکید کرد: از آنجا که تراث و میراث گذشتگان ما از دو منبع بزرگ کتاب و سنت بوده است، بانوان طلبه باید نسبت به این دو عنصر، شناخت کافی داشته باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱