از سوی اداره کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد:

فراخوان عضویت در انجمن مبلغان جامعه‌الزهرا(س)

انجمن مبلغان جامعه - Copy

خانم بهرامی با بیان اینکه 8 کمیته در انجمن مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها فعالیت می‌کنند، گفت: این انجمن در کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زباندان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه انجمن مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سال گذشته در اداره کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی راه اندازی شد، اظهار داشت: در این انجمن، 8 کمیته تخصصی در عرصه‌های مختلف تشکیل شده است.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات افزود: انجمن مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هم اکنون در کمیته‌های دانش آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زباندان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن (ویژه افراد آسیب شنوایی) و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می پذیرد.

بهرامی با بیان اینکه تا کنون بیش از 200 مبلغ در این کمیته‌ها عضو شدند، تصریح کرد: این کمیته‌ها جهت فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های جمعی تبلیغی و بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت تبلیغی مبلغان تشکیل شده اند.

وی با اشاره به شرایط عضویت در این انجمن‌ها، گفت: طلاب سطح دو که علاقه‌مند به فعالیت‌های تبلیغی هستند و حداقل یک سال سابقه تبلیغی دارند، می‌توانند برای عضویت در این انجمن اقدام کنند.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: هر یک از کمیته‌ها برای عضویت، شرایط تخصصی دارند که پس از ثبت نام بررسی شده و اعلام می‌شود.

بهرامی یادآور شد: مبلغان جهت ثبت نام و عضویت در کمیته‌ها به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir قسمت پویش‌ها و تشکل‌ها مراجعه کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱