در قم برگزار شد؛

نشست هم‌افزایی اداره کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

جلسه هم‌افزایی مدیر کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی و رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نشست هم‌افزایی حجت‌الاسلام‌والسملمین سیدروح الله موسوی تبار، مدیرکل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی و عباس عزیزی، رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم برگزار شد.

در این جلسه که در محل نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم برگزار شد، مدیر کل هماهنگی امور طلاب غیرایرانی به همراه کارشناس اداره مبلغان و دانش‌آموختگان بین‌الملل و سرپرست دوره‌های کوتاه‌مدت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والسملمین موسوی تبار ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست و تعاملات مثبت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سال 1381 تا کنون، به بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم اشاره کرد که بهترین و مطلوب‌ترین شیوه تعامل با خواهران غیرایرانی با توجه به غریب بودن آنها، اخلاق خوش بر مبنای آموزه‌های اسلامی است.

در ادامه، سرپرست دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به معرفی و تبیین فعالیت‌های این اداره پرداخت و اظهار امیدواری کرد که با همکاری این سازمان، زمینه‌های مثبتی در پیشبرد برنامه‌‌های دوره‌های کوتاه‌مدت به وجود آید.

جناب آقای عزیزی نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به تعاملات گذشته این دو نهاد در اعزام مبلغان غیرایرانی به کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: تعاملات در گذشته مثبت و بر پایه اعتماد به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود.

رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم اظهار امیدواری کرد که تعاملات بین دو نهاد در آینده بیشتر و مناسب‌تر شود و در ادامه یادآور شد: سازمان می‌تواند به دو صورت، همکاری‌های گذشته خود را ادامه دهد، از جمله همکاری‌های بلندمدت که برای آغاز این نوع همکاری نیاز به جلسات و هماهنگی‌ها در آینده دارد.

وی به دوره های کوتاه مدت این سازمان اشاره کرد و افزود: همکاری‌های کوتاه‌مدت و مناسبتی همانند گذشته انجام می شود، به گونه ای که مبلغان غیر ایرانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به این سازمان معرفی شوند و سازمان زمینه سفر به مناطق تبلیغی را فراهم کند.

عزیزی تصریح کرد: در صورتی که جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حاضر به مشارکت بیشتر باشد، سازمان می‌تواند تعداد بانوان مبلغ بیشتری را اعزام کند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه شرایط اعزام بانوان مبلغ غیرایرانی نسبت به برادران مساعدتر و سهل‌تر است، سازمان در این خصوص کمال همکاری را با اداره مبلغان بین‌الملل جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خواهد داشت.

رئیس دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم اظهار داشت: سازمان در خصوص اعزام مبلغان بومی خارج از کشور هم با جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همکاری و مساعدت خواهد داشت؛ همچنین در زمینه دوره‌های کوتاه‌مدت هم ان‌شاءالله با برنامه‌هایی در آینده همکاری‌هایی در این زمینه خواهیم داشت.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱