معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

ضرورت تقویت استعدادسنجی در مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س)

سجودی

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی بر لزوم تقویت استعدادسنجی در مرکز مشاوره تأکید کرد و گفت: اگر این بخش در مرکز مشاوره فعال و تقویت شود، آینده مرکز مشاوره ارتقا پیدا خواهد کرد و مشکلات معاونت آموزشی مرتفع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره تخصصی تربیت مشاوره که به همت مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن قدردانی از مسئولان و کارشناسان مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: این مرکز در فعالیت های آموزشی و تربیتی با معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ارتباط هستند و فعالیت می‌کنند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام  تصریح کرد: در پذیرش داوطلبان ورود به جامعه الزهرا علیهاالسلام باید به گزینی صورت بگیرد، ما در بحث پذیرش نیاز مبرم به حضور مشاوران مرکز در کنار مصاحبه گران داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجودی همچنین بر لزوم تقویت استعدادسنجی در مرکز مشاوره تأکید کرد و گفت: در بخش برادران، بخش استعدادسنجی در مرکز مشاوره راه اندازی شده و اگر این بخش در مرکز مشاوره فعال و تقویت شود، آینده مرکز مشاوره ارتقا پیدا خواهد کرد و مشکلات معاونت آموزشی مرتفع خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱