اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام در دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم

دوره مبانی نقد فیلم

دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم با حضور استاد علی اصغر سیاحت ویژه بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره مبانی نقد و تحلیل فیلم از سوی اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این دوره، استاد علی اصغر سیاحت از اساتید توانمند و منتقد و تحلیل گر فیلم و مستند حضور دارد.

حکمت نیا، مهلت ثبت نام در این دوره را تا پایان مهر اعلام کرد و یادآور شد: این دوره آموزشی از اول آبان روزهای سه شنبه ساعت 16 تا 17:30 به مدت 32 ساعت به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط برگزاری دوره، گفت: طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که دوره مبانی سواد رسانه را با کسب امتیاز حدنصاب به پایان رسانده‌اند، مجاز به شرکت در دوره هستند.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: طلابی که نمره سواد رسانه از دوره‌های شمیم و مبلغان و مراکز دیگر دارند، با ارائه مدرک معتبر گذراندن دوره می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

حکمت نیا بیان داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱