مدیر جامعه الزهرا:

نقش مادران شهدا در مسیر شهید و شهادت سرلوحه کار پژوهشگران قرار گیرد

حضور خانم برقعی در مزار شهدا (3)

در کنار پرداختن به بحث شهدای بانو باید نقش مادران، همسران و خانواده شهدا نیز در مسیر فعالیت های کنگره و همه کمیته های آن به ویژه کنگره بانوان مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در دیدار با سردار احمد حاجی زاده، مسئول ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان قم، تلاش همه مسئولان در راه خدمت به فرهنگ شهادت را امری ضروری دانست و اظهار داشت: جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان خاستگاه تربیت طلاب خواهر و انقلابی از سراسر ایران و و کشورهای جهار با تمام ظرفیت های خود در مسیر انجام امور کمیته بانوان کنگره شهدای استان قم در کنار دیگر کمیته های 17 گانه این ستاد گام برخواهد داشت.

وی تاکید کرد: طلاب، پژوهشگران و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام و حوزه های علمیه خواهران بر اساس وظیفه اخلاقی خود آمادگی دارند در همه بخش های این ستادهمکاری کنند و این تلاش را افتخاری برای خود می دانند.

 مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه افزود: وقتی بحث شهدا و کار برای شهید پیش می آید از یک سو قلب انسان شاد می شود که توفیقی برای خدمت در این راه نصیب شده است و از سوی دیگر انبوه کارهای انجام نشده ارگان ها و نهادهای مختلف در سطح کشور و ناشناخته ماندن سیره و منش شهدای گرانقدر انقلاب ، جنگ تحمیلی مدافعان حرم و مدافعان امنیت ایران اسلامی قلب انسان را به درد می آورد.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص غفلت نکردن از نقش بانوان در پشتیبانی از جنگ از همان روزهای اول، نقش مادران شهدا در تربیت چنین انسانهایی و نقش همسران شهدا در همراهی با رزمندگان برای حضور موفق و کارآمد در صحنه نبرد علیه باطل بیان داشت: در کنار پرداختن به بحث شهدای بانو باید نقش مادران، همسران و خانواده شهدا نیز در مسیر فعالیت های کنگره و همه کمیته های آن به ویژه کنگره بانوان مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه سرکارخانم حقانی مسئول کارگروه پژوهش و تولید محتوای کمیته بانوان ستاد کنگره یادواره شهدای استان قم با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این کارگروه گفت: تاکنون کار تولید و تالیف 9 جلد کتاب با محوریت بانوان شهیده استان قم به سرانجام رسیده که به زودی با کمک دست اندرکاران ستاد یادواره شهدا منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱