اجرای طرح رویش 97 در جامعه‌الزهرا(س) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از اجرای طرح رویش 97 در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و تعدادی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اجرای طرح جامع اوقات فراغت تابستان 97، عنوان کرد: این طرح از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری تمامی ادارات این مجموعه برنامه ریزی شده و به عنوان طرح رویش 97 اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این باره گفت: طرح رویش 97، عنوان دوره‌های آموزشی تابستان اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی است که با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت در دو سطح کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: طلاب حضوری و غیرحضوری ساکن قم، دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان ساکن قم، نخبگان مدرسه علمیه کوثر، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی، دانشجویان دانشکده هدی، همسران کارمندان آقا و همچنین فرزندان طلاب و کارکنان می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: طرح رویش قرار است در 50 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم هم اجرا شود و تیم‌هایی از مبلغان و هنرمندان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی در این پایگاه‌ها فعال شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به دوره‌های آموزشی این طرح اشاره کرد و دوره‌های رایانه‌ای، رسانه‌ای، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی را از جمله برنامه‌های ویژه بزرگسالان برشمرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی قصه‌گویی، نقاشی خلاق، جُنگ اعتقادی، خلاقیت با مقوا، کارگاه تمرین ساخت کاردستی ویژه کودکان و دوره‌های آموزشی نویسندگی خلاق، نقاشی خلاق، داستان‌نویسی، خوشنویسی، جُنگ اعتقادی، دوره‌های یارانه‌ای، عکاسی و کار با نمد ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این طرح، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت شامل کارگاه‌های چادردوزی و مقنعه‌دوزی و کار با دوربین عکاسی اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در پایان اظهار امیدواری کرد که اجرای طرح رویش 97 در سطح وسیع با حضور مبلغان و بانوان طلبه هنرمند بتواند در پیشبرد اهداف عالی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و رشد و تعالی جامعه مؤثر باشد.

لیست رشته‌ها و جدول زمان بندی دوره‌ها متعاقباً از طریق سایت جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱