پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از میان طلاب در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

پذیرش دانشگاه باقرالعلوم

دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان طلاب برادر و خواهر در رشته‌های کارشناسی ارشد «اخلاق کاربردی»، «مدیریت رسانه» و «مطالعات ‌منطقه‌ای گرایش مطالعات خاورميانه و شمال آفريقا» دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

«با توجه به اعلام موافقت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های «اخلاق کاربردی» ویژه خواهران و برادران، «مدیریت رسانه» ویژه خواهران و براداران و همچنین «مطالعات ‌منطقه‌ای گرایش مطالعات خاورميانه و شمال آفريقا» ویژه برادران از میان طلاب برادر و خواهر دانشجو می‌پذیرد».

بر اساس این اطلاعیه، مهلت ثبت نام تا پایان روز یکشنبه 6 تیر 1400 اعلام شده است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. همچنین ثبت نام ارشد فقط در بازه زمانی اعلام شده روی سایت قرار دارد و قبل از آن، برای مقاطع دیگرثبت نام می‌شود.

متقاضیان قبل از ثبت نام، دفترچه آزمون را از سایت دانشگاه به نشانی http://www.bou.ac.ir/Portal/Home دریافت کرده و مطالعه کنند.

زمان برگزاری آزمون های اختصاصی دانشگاه روز جمعه اول مرداد 1400 است و داوطلبان می‌توانند از طریق پیوند http://azmoon.bou.ac.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱