حضور هیئتی از جامعه‌الزهرا(س) در چهاردهمین همایش ستاد همکاری‌های حوزه‌ و آموزش و پرورش

ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش3

هیئتی از جامعه‌الزهرا(س) در چهاردهمین همایش سالانه ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، چهاردهمین همایش سالانه ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش روزهای 25 و26 آبان 1401 در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

در این همایش که با حضور هیئتی به نمایندگی از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، محورهای مختلف همکاری بین این دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

سخنرانی مدیران حوزه‌های علمیه، وزیر و مدیران آموزش و پرورش، برگزاری میزگردهای تخصصی،کارگاه‌های آموزشی،تشکیل کارگروه‌های موضوعیِ همکاری، ازجمله برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

در بخشی از این برنامه، مدیران حوزه های علمیه و مدیران کل و معاونان وزارت آموزش و پرورش در پنج کارگروه «توسعه کودکستان و مدارس وابسته به حوزه» ، «مدارس حبل المتین؛ ویژه فرهنگیان راغب به علوم حوزوی»، «پنج‌شنبه‌های بدون کتاب»، «طرح امین» و «چگونگی شبکه سازی دانش‌آموختگان حوزوی  شاغل درآموزش و پرورش و حمایت علمی، معنوی و عاطفی از آنان» به بحث و بررسی پرداختند و ضمن هم‌اندیشی و تبادل نظر، مصوباتی را در جهت تسهیل و بهبود فرایند همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش وپرورش داشتند.

این همایش  با میزگرد نهایی با حضور معاون آموزش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و نمایندگانی از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برادران و ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در روز 26 آبان به کار خود پایان داد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱