پیام مدیر جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت 22 بهمن

مدنی 6

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با صدور پیامی بر حضور گسترده خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، طی پیامی از خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای حضور پررنگ در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح ذیل است.

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

حَتَّي إِذا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَ بَلَغَ أَرْبَعينَ سَنَةً قالَ رَبِّ أَوْزِعْني‏ أَنْ أَشْکُرَ نِعْمَتَکَ الَّتي‏ أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَ عَلي‏ والِدَيَّ وَ أَنْ أَعْمَلَ صالِحاً تَرْضاهُ وَ أَصْلِحْ لي‏ في‏ ذُرِّيَّتي‏ إِنِّي تُبْتُ إِلَيْکَ وَ إِنِّي مِنَ الْمُسْلِمينَ (احقاف؛ آیه 15).

فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در تداوم نهضت فاطمی و عاشورایی گرامی می‌داریم.

امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و به برکت راهبری‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و  رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با نثار و ایثار خون هزاران شهید پا به چهلمین سال حیات خود می‌گذارد و چهل سال توطئه، دشمنی، جنگ تحمیلی و ترورهای کور و تحریم، کارشکنی و بدعهدی بین‌المللی را پشت سر گذاشته است.

امروزه این تفکر انقلابی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان گسترش یافته و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های اسلام ناب محمدی است در بین مردم جهان به‌ویژه نسل جوان در حال گسترش و نویدبخش حکومت جهانی مهدوی است، ان‌شاءالله.

اکنون برهمه آحاد ملت به‌ویژه مسئولان نظام است که برای تداوم انقلاب اسلامی، از تجربیات فراوان گذشته درس گرفته، دشمنی کینه‌توزانه استکبار جهانی را فراموش نکنند و برای مبارزه با توطئه‌های پیش رو  به حبل‌المتین وحدت و همدلی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی چنگ زنند. ما در راستای انجام این وظیفه، بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت ملی خود را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش می‌گذاریم. باشد که موجب رضایت قلبی حضرت ولیّ‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشريف گردد.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام».

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱