از سوی بسيج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا(س)؛

نشست «ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حدأکثری در انتخابات» برگزار می‌شود

نشست ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات معین الاسلام

نشست‌های «ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حدأکثری در انتخابات» و «انتخاب اصلح با تأسی به سیره ولایی حضرت زهرا علیهاالسلام» با سخنرانی خانم معین الاسلام و استاد حیدری مجد برگزار می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و حاکمیت فضای پُرشور انتخاباتی در کشور و در متن توده‌های مردمی، دو نشست مجازی با موضوع انتخابات از سوی بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

نشست مجازی «ضرورت و راهکارهای جلب مشارکت حدأکثری در انتخابات» روز چهارشنبه 19 خرداد ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار می‌شود و خانم مریم معین الاسلام، استاد حوزه و دانشگاه به تبیین این موضوع می‌پردازد.

نشست مجازی «انتخاب اصلح در سیره ولایی حضرت صدیقه‌طاهره سلام‌الله‌علیها» از دیگر نشست‌های انتخاباتی است که روز پنجشنبه 20 خرداد ساعت 11 تا 12 برگزار می‌شود و خانم طاهره حیدری‌مجد استاد علیهاالسلام و مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام سخنران این نشست است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه https://heyatonline.ir/fa/heyat/1739 در این دو برنامه و نشست معرفت‌افزای انتخاباتی شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱