انتشار کتاب «پاداش‌های دنیوی و اخروی (بررسی مقایسه‌ای از منظر قرآن)»

کتاب پاداش های دنیوی و اخروی

کتاب «پاداش‌های دنیوی و اخروی (بررسی مقایسه‌ای از منظر قرآن)» به همت معاونت پژوهشی جامعه الزهرا علیهاالسلام تدوین و چاپ شد.

به گزارش روابط عمومی، کتاب «پاداش‌های دنیوی و اخروی (بررسی مقایسه‌ای از منظر قرآن)» از سوی انتشارات جامعه الزهرا علیهاالسلام چاپ و منتشر شد.

این کتاب به قلم سرکار خانم فرزانه سبحانی چگینی، طلبه و پژوهشگر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها است که در 172 صفحه و در 500 نسخه به همت معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی چاپ و منتشر شده است.

این کتاب در چهار فصل تدوین شده که فصل اول به موضوع «مفهوم و حقیقت پاداش»، فصل دوم «پاداش‌های دنیوی و اخروی»، فصل سوم «وجوه اشتراک پاداش‌های دنیوی و اخروی» و فصل چهارم« وجوه افتراق پاداش‌های دنیوی و اخروی» می‌پردازد.

در خلاصه کتاب «پاداش‌های دنیوی و اخروی (بررسی مقایسه‌ای از منظر قرآن)» می‌خوانیم: «حقیقت پاداش در دنيا و آخرت تكوینی است و در قالب نظام علّى و معلولی محقق می‌شود. پاداش‌های یاد شده در قرآن را می‌توان به دنیوی و اخروی تقسیم کرد. پاداش‌های دنیا و آخرت در شرایط و موجبات با هم اشتراک دارند؛ به این معنا که عموماً عوامل و شرایطی که پاداش‌های دنیایی را برای انسان به ارمغان می‌آورند، با عواملی که موجب رسیدن به پاداش‌های نيک اخروی می‌شوند، یکی می‌باشند. از سوی دیگر پاداش‌های دنیوی و اخروی تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. در این کتاب به بیان اشتراكات و تفاوت‌های این دو نوع پاداش پرداخته می‌شود».

علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند به فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، جنب حسینیه امام خمینی رحمة‌الله‌علیه مراجعه کنند.

همچنین این کتاب در سامانه فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به نشانی https://eshop.jz.ac.ir عرضه می‌شود.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱