مدیر جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد:

فعالیت‌های جامعه‌الزهرا (س) بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود

 تودیع و معارفه حاج آقای مدنی و خانم برقعی (21)

خانم برقعی گفت: جهت‌گیری حرکت های جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه ساحت های علمی، فرهنگی، تبلیغی، پژوهشی و تربیتی با تکیه بر سیاست‌گذاری ها و اسناد بالادستی بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود و روند ها و فرایندها و فعالیت ها بر اساس این راهبرد اولویت بندی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام که امروز (چهارشنبه، 5 خرداد) با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و مسئولان حوزوی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن قدردانی از همه حضار در مراسم، و با بیان اینکه در جمعی حضور پیدا کردم که مصداق آیه نفر هستند، عنوان کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام یادگار گرانسنگ امام راحل (ره) شجره مبارکه ای است که همزمان با انقلاب اسلامی غرس شد و تحت حمایت ها و رهنمودهای حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و مراجع عظام تقلید رشد و نمو یافت.

جامعه‌الزهرا(س) نقش بی بدیل در پشتیبانی علمی و فعالیت در عرصه مسائل زنان در سطح ملی و بین‌المللی دارد

وی تصریح کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام امروز به عنوان بزرگترین مؤسسه آموزش دینی بانوان در جهان تشیع، با برخورداری از هدایت علما و فضلای متقی و دلسوز و با وجود اساتید فرهیخته و پژوهشگران توانمند، مبلغان زبده، همکاران و مسئولان خدوم و دلسوز و پرتلاش و همچنین طلاب مستعد ایرانی و غیرایرانی، دانشگاهیان و دانش آموزان، نقش بی بدیل در پشتیبانی علمی، آموزشی و حضور فعال در عرصه مسائل زنان در سطح ملی و بین المللی دارد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت مجدد در این خانه که منتسب به حضرت زهرا علیهاالسلام است، نصیبم فرمود و از مقام کبریایی اش درخواست دارم که توفیق خدمت خالصانه را عنایت فرماید.

وی همچنین ضمن قدردانی از دفتر مقام معظم رهبری، شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و هیئت امنا، عنوان کرد: بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های تمام مدیران گذشته از جمله حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان و حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی که بحق این مجموعه را با تدابیر داهیانه و تلاش های مجدانه به بالندگی امروز رساندند، قدردانی می کنم. همچنین از حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی در سرپرستی مجموعه در این مدت تقدیر می کنم.

فعالیت‌های جامعه‌الزهرا (س) بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود

حاجیه خانم برقعی در ادامه با اشاره به چند نکته راهبردی اساسی، گفت: نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه های حکمرانی به عنوان بازوی فعال و اثرگذار نظام اسلامی و ایفای نقش راهبردی در تحقق تمدن نوین اسلامی و نیز عنایت به مأموریت ها و انتظارات از بانوان طلبه، ایجاب می‌کند ضمن حفظ روال حرکت فعلی با تدبیر و تکیه بر توان داخلی و همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام، این حرکت پرشتاب‌تر و فزاینده‌تر صورت بگیرد تا به فضل الهی شاهد شکوفایی بیشتر ثمرات این شجره طیبه باشیم.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: نیازهای جامعه اسلامی و جهان اسلامل در عرصه دانش های بنیادی و کاربردی علوم اسلامی و انسانی و نیز نقش طلاب در کنشگری های تبلیغی، فرهنگی و نیز سیر تحولات پرشتاب مسائل حوزه دین و فرهنگ، هم افزایی و مشارکت مشارکت راهبردی نهادهای حوزوی و دینی را می طلبد که جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دوره مدیریت اهتمام ویژه خواهد داشت.

برقعی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام، گسترش تعاملات با حوزه های علمیه خواهران و برادران را به عنوان یکی از راهبردهای اساسی دنبال می‌کند، اظهار امیدواری کرد: جهت‌گیری حرکت های جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه ساحت های علمی، فرهنگی، تبلیغی، پژوهشی و تربیتی با تکیه بر سیاست‌گذاری ها و اسناد بالادستی بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود و روند ها و فرایندها و فعالیت ها بر اساس این راهبرد اولویت بندی می‌شوند.

استقبال از انتقادات و پیشنهادات کارشناسان و صاحبنظران در مدیریت مجموعه

وی  تصریح کرد: معتقدم هر گونه انتقاد سازنده به ویژه اگر به همراه پیشنهاد جایگزین مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین ضمن احترام و شکرگزاری نسبت به زحمات کادر فعلی و پیشین، نقد و تحلیل فعالیت ها و بهره برداری از نظرات کارشناسی در برنامه ریزی ها به عنوان راهبرد مهم مورد نظر خواهد بود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: بدون تردید اداره این مجموعه عظیم و فاخر جز با همدلی و یاری و همراهی و وحدت همه اعضای خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام محقق نمی شود و در همین جا از همه بزرگواران تقاضای یاری و همراهی دارم.

سرکار خانم برقعی پیش از حضور در مراسم تودیع و معارفه در مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور یافت و با استعانت از روح بلند و پرفتوح این شهدای دفاع مقدس، فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کرد.

چکیده سوابق علمی و اجرایی سرکار خانم سیده زهره برقعی

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱