رییس هیئت امنای جامعه‌الزهرا (س) تصریح کرد:

نقاط عطف نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف تاریخ اسلام درخشان است

 تودیع و معارفه حاج آقای مدنی و خانم برقعی (6)

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با بیان اینکه نقاط عطف نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه علم و دانش درخشان است، گفت: مولفه تربیت نیرو در تمدن اسلامی و تمدن سازی عامل تعیین‌کننده است و ظرفیت زنان در این عرصه نسبت به مردان قابل توجه‌تر است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام که امروز (چهارشنبه، 5 خرداد) با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و شخصیت های حوزوی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء علیه‌السلام و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و پیروزی ملت فلسطین و جبهه مقاومت در مقابله رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: امروز خادمان عرصه تعلیم و تربیت دلگرم تر از گذشته در مکتب حضرت زهرا علیهاالسلام گام برمی‌دارند.

رییس هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی در طول تصدی گری مدیریت این مجموعه، اظهار داشت: در طول این مدت، جامعه الزهرا علیهاالسلام چند گام به جلو پیش رفت و فتح باب دیگری باز شد و حرکت و تلاش جدیدی از نگاه متعالی مقام معظم رهبری سرچشمه گرفت که ترجیح دادند عرصه مدیریت برای بانوان فرهیخته جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم شد که از رهبر معظم انقلاب و دفتر مقام معظم رهبری و شورای سیاستگذاری قدردانی می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت شناسی مدیریتی زنان بر اساس آموزه های دینی و در چارچوب ارزش های دینی در جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه کم و بیش مورد غفلت قرار گرفته است.

وی بیان داشت: مدیریت بر مبنای اخلاق و عاطفه در کنار سایر مولفه های مدیریتی یک امر بسیار مهم، انسانی و اسلامی است و بعد عاطفی در بانوان به مراتب قابل توجه تر است.

رییس هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: محور دیگر در تاریخ اسلام، نقاط عطف نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه علم و دانش درخشان است، همچنین مولفه تربیت نیرو در تمدن اسلامی و تمدن سازی عامل تعیین کننده است و ظرفیت زنان در این عرصه نسبت به مردان قابل توجه‌تر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی گفت: ما باید به جامعه الزهرا علیهاالسلام تبریک بگوییم که بر اساس این نگاه متعالی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و به همت شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران و هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، امروز یکی از فرهیختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام که بانویی عالم و انقلابی است، وارد عرصه می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز عرصه جدید و نقطه عطفی در جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم شده و قدم دیگری در خدمت و ارتقا و رشد این مجموعه فخیمه جامعه الزهرا علیهاالسلام برداشته می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱