سرپرست و عضو هیأت امنای جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

انتخاب مدیر خانم در جامعه‌الزهرا(س) یک تصیم انقلابی و شایسته بود/آموزش، پژوهش و تربیت دینی و انقلابی طلاب مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام دیانی

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی با بیان اینکه انتخاب مدیر خانم در جامعه‌الزهرا(س) یک تصیم انقلابی و درست بود، گفت: در این مسیر باید به هدف ها توجه بیشتری شود و آموزش، پژوهش و تربیت دینی و انقلابی طلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دیانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام که امروز (چهارشنبه، 5 خرداد) با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و شخصیت های حوزوی در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، عنوان کرد: در طول سه ماهی که سرپرست این مجموعه بودم، تلاش کردم که حتی الامکان مسیری را که حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی ترسیم کردند، ادامه دهم و فعالیت ها به نحو شایسته ای ادامه داشته باشد.

عضو هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام که به مدت سه ماه، سرپرستی این مؤسسه علمی حوزوی را به عهده داشت، گفت: نیت بنده در این مسئولیت، برای رضای خدا و خدمت به دستگاه حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و خانه حضرت زهرا علیهاالسلام بود و امید است در ادامه، کار ها با یکدل بودن، جدیت، تلاش، انگیزه، مخلصانه برای خدا، مومنانه و متدینانه پیش رود.

وی در ادامه با بیان اینکه شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران نقش زیادی در راهبری کلان جامعه الزهرا علیهاالسلام دارد، عنوان کرد: انتخاب خانم برای مدیریت این مجموعه یک تصیم انقلابی و درست بود که امید است شاهد برکات و دستاوردهای آن باشیم.  

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی یادآور شد: خانم برقعی از طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بودند و در سال 1363 که جامعه الزهرا علیهاالسلام به فرمان حضرت امام خمینی(ره) راه اندازی شد، از مکتب امام علی علیه‌السلام وارد این مؤسسه شدند.

سرپرست و عضو هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: خانم برقعی از اساتید توانمند جامعه الزهرا علیهاالسلام بودند و در طول این سال ها مسئولیت های مدیریتی در بخش های مختلف داشتند، از جمله مدیر آموزش، مدیر پژوهش، مدیر ستاد اساتید، موسس گروه استعدادهای درخشان و غیره بودند، ایشان اهداف را می شناسد و می‌تواند مسیر را به درستی پیش ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی تصریح کرد: حاجیه خانم برقعی این مسئولیت را افتخاری برای خود بداند که با تأیید رهبری و تصویب هیأت امنا و شورای سیاستگذاری در این مکان مقدس مشغول به خدمت می‌شود و به مدت 5 سال در خدمت این مجموعه است.

وی با تأکید بر اینکه کار را جدی بگیرید و با تمام توان به میدان بیایید، توصیه کرد: در این مسیر باید به هدف ها توجه بیشتری شود و آموزش، پژوهش و تربیت دینی و انقلابی طلاب مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو هیأت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام خطاب به دفتر مقام معظم رهبری و شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: تصمیم بزرگ و درستی گرفته شده و تقاضای من از مسئولان امر این است که باید حمایت جدی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی تأکید کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام جایگاه بلند و رفیعی دارد که برای اعتلای این مرکز که به نام حضرت زهرا علیهاالسلام است، باید تلاش کنیم تا بتوانیم در آینده نزدیک به نحو متعالی به اهداف بلند آن برسیم و در قله ها قرار بگیریم.

تصویر خبر

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱