آغاز طرح «زیر چتر آرامش» در مصلای پردیسان

زیر چتر آرامش

طرح استقرار مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» با حضور مبلغان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده و با تعامل اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی روزهای جمعه در مصلای پردیسان آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، طرح استقرار مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» روز جمعه با حضور مبلغان و کارشناسان مشاور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مصلای پردیسان برگزار شد.

با توجه به مصوبه شورای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به منظور حمایت از  ازدواج جوانان به ویژه طلاب، طرح استقرار میز مشاوره ازدواج و خانواده تحت عنوان «زیر چتر آرامش» روزهای جمعه یک ساعت به اذان ظهر در مصلای پردیسان (ویژه خواهران) اجرا می‌شود.

در این طرح، دو میز مشاوره و ازدواج ویژه بانوان در دفتر امام جمعه پردیسان مستقر شد و کارشناسان یک ساعت قبل از خطبه‌های نماز جمعه در محل حضور یافته و به سؤالات مراجعه‌کنندگان مرتبط با موضوعات خانواده و ازدواج پاسخ دادند.

این طرح از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی اجرا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱