مدیر جامعه الزهرا:

تا آخرین روز مسئولیت به تمام امور با همه توان رسیدگی خواهم کرد

حجت الاسلام مدنی 33

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: تا آخرین روزی که در مسند مدیریت این مجموعه علمی آموزشی هستم کارهایی که بر عهده دارم را با تمام توان انجام می دهم و توصیه ام به همه معاونان و مدیران مجموعه نیز این است که برنامه ها و طرح هایشان را با جدیت پیگیری کنند و نگذارند هیچ مساله ای در انجام فعالیت هایشان خللی وارد کند.

 به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در جلسه شورای معاونان با اشاره به روایت رسول اسلام صلی الله علیه و آله «إذا قامت الساعة وفي يد أحدكم فسيلة فليغرسها، اگر قیامت شد و درختی برای کاشت در دست داشتی آن را در همان آخرین لحظات بنشان» اظهار داشت: از این روایت بیشتر برای درختکاری و توسعه فضای سبز استفاده می شود در حالیکه برداشت بهتر از روایت این است که انسان باید کاری که برعهده دارد تا آخرین لحظه به بهترین نحو به انجام برساند.

وی افزود: بنده نیز با اصرار بر تصمیم قبلی نسبت به عدم پذیرش مسئولیت در دوره اخیر بر اساس این روایت تا آخرین روزی که در مسند مدیریت این مجموعه علمی آموزشی هستم کارهایی که بر عهده دارم را با تمام توان انجام می دهم و توصیه ام به همه معاونان و مدیران مجموعه نیز این است که برنامه ها و طرح هایشان را با جدیت پیگیری کنند و نگذارند هیچ مساله ای در انجام فعالیت هایشان خللی وارد کند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فعالیت های در شرف انجام ادامه داد: بودجه سال 1400 نهایی شده و تا دو روز آینده برای تصویب به هیات امنا ارسال می شود. همچنین بحث اصلاح چارت سازمانی مراحل نهایی خود را طی می کند و به زودی ابلاغ می شود.

وی از معاونان خواست تا برنامه ها و طرح هایی که انجام و استمرار آنها نیاز به بودجه یا تصمیم خاصی دارد تا اسفندماه ارائه کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری و برای تصویب به هیات امنا ارائه شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱