از سوی بسیج طلاب خواهران؛

کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود

کارگاه آموزش سواد رسانه ای

کارگاه آموزش سواد رسانه‌ای با حضور اساتید مجرب ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه آموزش سواد رسانه ای با حضور اساتید مجرب در حوزه رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

فرمانده بسبج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این کارگاه روز پنجشنبه 2 بهمن ساعت 9 تا 12 با حضور تعداد محدود شرکت‌کنندگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سازمان بسیج طلاب و روحانیون واقع در بلوار شهید منتظری، کوچه ۱۴ تشکیل می‌شود.

احسانی بیان داشت: موضوعات و مباحث این کارگاه شامل اهمیت و ضرورت سواد رسانه‌ای، شناخت انواع رسانه‌ها، ماهیت و کارکرد آنها، تکنیک‌های اقناع رسانه، زن در فضای مجازی، زن در سینما، اسلام هراسی غرب با ابزار هنر و رسانه و بازی‌های رایانه ای هستند.

وی با بیان اینکه هزینه این کارگاه 30 هزار تومان است، یادآور شد: بانوان طلبه علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه تا ساعت 18 روز چهارشنبه اول بهمن فرصت دارند مشخصات خود را به شماره تلفن ۰۹۱۳۶۹۵۲۴۳۹ خانم شکر زاده مسئول واحد رسانه وفضای مجازی واحد خواهران بسیج طلاب ارسال کنند.

فرمانده بسبج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بانوان طلبه پس از شرکت در این کارگاه، گواهینامه حضور در این کارگاه را دریافت می‌کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱