مدیر جامعه‌الزهرا(س):

روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگرند/ روابط عمومی باید دروازه ورودی و خروجی جامعه باشد

دیدار کارکنان روابط عمومی با مدیر جامعه

مدیر جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه افق مورد انتظار از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، رسیدن به جایگاهی است که همه ارتباطات درونی و بیرونی از دروازه این بخش سامان یابد، ادامه داد: برای رسیدن به این افق باید برنامه‌ریزی همه جانبه کرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها که صبح امروز و به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد با تبریک به همه فعالان در این عرصه گفت: روابط عمومی‌ها سنگرسازان بی سنگرند چرا که برای معرفی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های همه بخش‌های یک سازمان کار می‌کنند ولی غالبا از اقدامات خودشان تبلیغ و اطلاع‌رسانی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های سازمانی همه بخش‌ها مشارکت دارند و تا این زنجیره هماهنگی و اقدام نباشد برنامه‌ای به درستی اجرا نمی‌شود، بیان داشت: این مساله باید بیش از پیش در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها فرهنگ‌سازی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه افق مورد انتظار از اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل، رسیدن به جایگاهی است که همه ارتباطات درونی و بیرونی از دروازه این بخش سامان یابد، ادامه داد: برای رسیدن به این افق باید برنامه‌ریزی همه جانبه کرد و همه برنامه‌ها و طرح‌های قابل اجرا در این بخش را احصا و از کارهای اضافه و غیرضروری پرهیز کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با جایگاه‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر مانند مجلس شورای اسلامی، ارتباط با بخش‌های تصمیم‌ساز نظام، ارتباط با نهادها و سازمان‌هایی که می توان از آنها الگوگیری کرد و ارتباطات خبری، چهار نوع ارتباطی هستند که روابط عمومی می تواند در هر بخش فعال و به جامعه در رسیدن به اهدافش کمک کند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با تاکید بر تخصصی شدن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی برای رسیدن به این سطح افزود: برای موفقیت در کار باید ضعف‌های خودمان را بشناسیم و بکوشیم تا به مرور زمان این ضعف ها برطرف شود.

وی در پایان بیان داشت: اگر طرح‌ها و برنامه‌های در حال اجرا مانند طرح تربیت مدرس، تربیت مبلغ، تربیت پژوهشگر، تربیت مشاور، تربیت پاسخگوی به سوالات دینی و اعتقادی و دوره عالی فقه و دیگر برنامه‌ها به ثمر بنشیند پنج سال آینده وقتی برگردید و به این دوران نگاه کنید از کار در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پشیمان نخواهید بود و به خاطر سهمی که در رشد جامعه داشتید به خود افتخار خواهید کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام این بخش ارایه کرد.

وی همکاری در راه‌اندازی غرفه جامعه در نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان، حضور در نمایشگاه نقش تشیع در گسترش علوم انسانی و تدارک برای شرکت در نمایشگاه قرآن، تهیه جدول برنامه های انجام شده، در دست اقدام و پیشنهادی روابط عمومی با توجه به شرح وظایف ابلاغی، به روزرسانی سایت و ارتقای آن، حضور فعال در فضای مجازی با هدف معرفی جامعه، اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه های جاری، سامان‌دهی بازدید‌ها از جامعه و تلاش برای توسعه ارتباطات درون و بیرون سازمانی را بخشی از فعالیت های انجام شده از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد.


 
دیدار کارکنان روابط عمومی با مدیر جامعه
دیدار کارکنان روابط عمومی با مدیر جامعه
دیدار کارکنان روابط عمومی با مدیر جامعه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱