بازدید مدیر جامعه الزهرا از مجموعه ورزشی شهید سیاری

بازدید از مجموعه ورزشی شهید سیاری

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در بازدید از مجموعه ورزشی شهید فهیمه سیاری در جریان فرآیند تعمیر و تکمیل ظرفیت های این مجموعه قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی پیش از ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی شهید فهیمه سیاری جامعه الزهرا علیهاالسلام بر بازگشایی زودتر این مجموعه ورزشی با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن بازدید از استخر، زمین ورزشی، سالن های آمادگی جسمانی، پینگ پنگ، اسکیت، تیراندازی و دیگر بخش های این مجموعه ورزشی در جریان فرآیند تعمیر، بازسازی و تکمیل ظرفیت های این مجموعه قرار گرفت.

در این بازدید حسین بهرامشاهی، مدیرکل پشتیبانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تعمیر و نگهداری بخش های مختلف مجموعه ورزشی ارائه داد.

همچنین خانم عرب خزائلی، مدیر مجموعه ورزشی شهید فهیمه سیاری از برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقای این مجموعه و فعالیت رشته های ورزشی در شرایط کرونا و پس از راه اندازی مجموعه، گزارشی ارائه کرد.

گفتنی است، مجموعه ورزشی شهید فهیمه سیاری از بزرگترین مجموعه های ورزشی ویژه بانوان است که در آن حدود 20 رشته ورزشی اجرا می شود. در دوسال گذشته به دلیل شیوع کرونا، فعالیت های این مجموعه متوقف و کار بازسازی و تعمیر تاسیسات و زیرساخت های آن انجام شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱