به مناسبت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» برگزار می‌شود:

نشست بصیرت افزایی «نقش و جایگاه وحدت حوزه و دانشگاه در تمدن اسلامی و راهکارهای تحقق آن»

نشست بصیرت افزایی وحدت حوزه و دانشگاه

همزمان با ایام «وحدت حوزه و دانشگاه»، نشست بصیرت افزایی «نقش و جایگاه وحدت حوزه و دانشگاه در تمدن اسلامی و راهکارهای تحقق آن» با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مهدوی ارفع به صورت برخط در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نشست بصیرت افزایی «نقش و جایگاه وحدت حوزه و دانشگاه در تمدن اسلامی و راهکارهای تحقق آن» به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیها السلام گفت: این نشست بصیرت‌افزایی روز سه شنبه 25 آذر، ساعت 10 با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع، استاد حوزه و دانشگاه به صورت برخط پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره وحدت حوزه و دانشگاه افزود: رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی فرمودند: «وحدت حوزه و دانشگاه عبارت از این است که ما این دو کانون علمی، این دو مرکز تعلیم و تعلم را از لحاظ اخلاق حاکم برآنها، از لحاظ سیستم و سازماندهی حاکم بر آنها و از لحاظ برخی محتواها به هم نزدیک کنیم».

وی بر حضور خواهران طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت بهره‌مندی از مباحث مطرح شده در جلسات بصیرت افزایی تاکید کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه فرهنگی بصیرتی از درگاه برنامه‌های زنده سایت جامعه الزهرا علیها السلام به آدرس http://jz.ac.ir/post/6901 و درگاه سایت هیئت آنلاین با اینترنت رایگان به آدرس  https://heyatonline.ir/heyat/1739  استفاده کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین برزو اضافه کرد: فایل صوتی نشست بصیرت افزایی جهت استفاده هرچه بیشتر طلاب در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیامرسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t و در پیامرسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft قرار داده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت جامعه الزهرا علیهاالسلام در دو حیطه حوزوی و دانشگاهی، بیان کرد: طلاب و دانشجویان می‌توانند درخصوص وفاق و وحدت بین حوزه و دانشگاه، طرح‌ها و ایده‌های خود را به ادمین کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام رسان سروش و ایتا به آدرس @jz_farhangi ارسال کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱