عرضه مجموعه کتاب‌های «سبک زندگی اسلامی» با تخیف ویژه

کتاب های حکیم باشید استاد اخوان

مجموعه کتاب‌های «سبک زندگی اسلامی» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان به صورت نیم بها به طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مجموعه کتاب‌های «سبک زندگی اسلامی» با عنوان «حکیم باشید» از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با تخفیف 50 درصد به بانوان طلبه عرضه می‌شود.

مجموعه کتاب های «حکیم باشید» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی اخوان است که به تأثیرات طب ایرانی- اسلامی در زندگی اشاره می‌کند.

کتاب‌های «حکیم باشید» شامل ۴۰ جلد کتاب در 14 مجلد هستند که یک انسان حکیم را در طراز تمدن اسلامی به تصویر می‌کشد و نگاه اسلام درباره وظایف یک انسان حکیم را در ابعاد متنوع زندگی بررسی می‌کند.

این مجموعه به موضوعاتی چون «آشنایی با اصول طب اسلامی»، «نقش طب در تربیت و اخلاق»، «آشنایی با طب سنتی ایرانی»، «تغذیه در طب اسلامی»، «شناخت بیماری‌ها و درمان آنها»، «همسرداری»، «تربیت فرزند»، «مزاج‌شناسی»، «تدابیر مشاوره سلامت» و «معماری اسلامی و دکوراسیون منزل» می‌پردازد.

علاقه‌مندان جهت خرید این کتاب‌ها می‌توانند روز های فرد از ساعت 8 تا 11:30 به اداره رفاه و سلامت مراجعه کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی با شماره 32112433 تماس بگیرند.

مشاهده عناوین کتاب های «حکیم باشید»

مشاهده قیمت کتاب های «حکیم باشید»

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱