با حضور مدیر جامعه الزهرا (س)؛

مراسم افتتاحیه نخستین دوره «تربیت مبلغ زبان دان» برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ زبان دان

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مراسم افتتاحیه نخستین دوره تربیت مبلغ زبان دان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: نخستین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان دان تحت عنوان «سفیران نور» از سوی اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره شامل دو مرحله مقدماتی و تکمیلی است که مرحله مقدماتی این دوره به مدت دو ترم به طول می انجامد.

بهرامی  با اشاره به ضرورت تبليغ معارف اسلامی در عرصه بین الملل و حضور مبلغان در این میدان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در بیاناتی فرمودند: «حوزه باید برنامه‌ریزی کند و مشخص باشد که مثلاً پنج سال دیگر چه تعداد مبلّغِ مناسب برای مناطق گوناگون دنیا و داخل کشور تربیت می‌شود»؛ بر همین اساس، تربیت بانوان مبلغ زبان دان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به روند اجرای این طرح، گفت: با حول و قوه الهی و توسل به معصومین علیهم‌السلام و با عنایت مسئولان به اهمیت این مسئله، این طرح بعد از 6 ماه کار علمی و رایزنی با مراکز  فعال در این زمینه و تحت نظر معاونت محترم فرهنگی تبلیغی تدوین و با تأیید مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام اجرایی شد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: پس از فراخوان و اطلاع رسانی، 31 نفر از بانوان طلبه در این دوره ثبت نام کردند و با انجام آزمون کتبی در دو مرحله و مصاحبه علمی، توانمندي علمي و سطح بندي اوليه  متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت.

بهرامی ادامه داد: کمیته‌ای با حضور اساتید ارزیاب و مسئول اداره امور مبلغان تشکیل شد که بعد از بررسی نتایج آزمون‌ها و مصاحبه و با توجه به سوابق کاری و تحصیلی بانوان، 12 نفر  را از بین شرکت‌کنندگان برگزید.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه نخستین دوره تربیت مبلغ زبان دان روز پنجشنبه 20 آذر ساعت 9 تا 11 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی در سالن جلسات مدیریت مؤسسه برگزار می‌شود؛ همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شمالی به صورت مجازی و از طریق وبینار در این مراسم حضور خواهد یافت.

 مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: کلاس‌های این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بهرامی در پایان به مزایای دوره اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگانی که این دوره را با موفقیت طی کنند، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند، همچنین بستر تبلیغ و معرفی به مراكز آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، علمی و رسانه‌های دیداری و شنیداری برای آنان فراهم خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱