مهارت‌های مجازی کاربردهای واقعی دارند

آغاز برگزاری هفدهمین دوره آموزش‌ مهارتی فرهنگی در پاییز 99

دوره های آموزش های مهارتی فرهنگی - پاییز

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از آغاز هفدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی این اداره خبر داد و گفت: این دوره با حضور 300 نفر از بانوان در 25 رشته کاربردی آغاز به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ایجاد موج سوم کوید 19، هرچند برنامه‌‌ریزی‌های حضوری را از فضای اجرا به حالت توقف برد، اما به لطف خداوند متعال، مهارت‌ها بدون محدویت مرزهای شهری و کشوری و حتی بین‌المللی، در حال برگزاری است.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: دوره پاییزه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی از 29 مهر سال جاری با حضور  300 نفر از بانوان در 25 رشته کاربردی آغاز به کار کرده است.

قاسمی زادیان افزود: دوره‌های آموزش‌های مهارتی به دلیل زودبازده بودن، اثری مطلوب بر شادی و آرامش روح بانوان دارند و پذیرش شرایط قرنطیه را پذیرفتنی‌تر خواهد کرد.

وی گفت: هفدهمین دوره آموزشی مهارتی فرهنگی، نخستین دوره‌ای است که در آن، بیش از 90 درصد رشته‌های مهارتی فرهنگی، به صورت مجازی اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه این دوره‌ها تا نیمه دی‌ماه 99، ادامه خواهد داشت، یادآور شد: در این دوره با اجازه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام برای نخستین بار، امکان حضور خانواده طلاب و کارکنان و سایر افراد در دوره‌ها و به صورت مستمر در طول سال فراهم شده است.

قاسمی زادیان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، در ساعت اداری با شماره‌های 3_ 32112332 تماس بگیرند و یا با ارسال پیام به شناسه کاربری amozeshhaymaharati@ در پیام‌رسان ایتا، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱