«تابستان خود را این گونه بگذرانیم»

ثبت‌نام نخستین دوره مجازی مهارتی فرهنگی ویژه نوجوانان

رویش99

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از شروع ثبت‌نام نخستین دوره مجازی مهارتی فرهنگی ویژه فرزندان طلاب، کارکنان و استادان جامعه الزهرا علیهاالسلام در گروه سنی نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: نخستین دوره مجازی مهارتی فرهنگی ویژه فرزندان طلاب، کارکنان و استادان جامعه الزهرا علیهاالسلام در گروه سنی نوجوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره گفت: نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند این مملکت هستند و هر چقدر از فرصت‌های طلایی نوجوانی برای کسب مهارت‌ها بهره‌برداری کنند، آینده روشن‌تری را در زندگی شخصی و خانوادگی خود خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو ادامه داد: از سال 95 تا کنون دوره‌های مهارتی ویژه کودک و نوجوانان در قالب طرح رویش، انجام می‌شد که با استقبال بسیار زیادی روبرو بود، اما تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری مجازی دوره‌های مهارتی در دستور کار قرار گرفت تا نوجوانان فضای مناسبی را برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار داشته باشند.

وی یادآور شد: این دوره‌ها در هفت رشته کاربردی از جمله نویسندگی خلاق، خوشنویسی، شهروند الکترونیک، آشپزی و شیرینی‌پزی، کارگاه ادبی، خلاقیت با پارچه و آموزش بافتنی طراحی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: نوجوانان 12 تا 16 سال می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق اپلییکشن ایتا و اعلام درخواست به آیدی @amozeshhaymaharati اعلام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تصریح کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی گفت: شانزدهمین دوره آموزش‌های مهارتی فرهنگی گروه سنی جوانان، نیز بعد از تعطیلات تابستانه جامعه‌الزهراعلیهاسلام به صورت مجازی و در شهریور اجرا خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره3- 32112332 از ساعت 8 تا 12 تماس بگیرید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱