فراخوان دومین دوره مقدماتی تربیت مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی

دومین دوره تربیت مبلغ آسیب شنوایی

بهرامی با بیان اینکه اولین دوره تربیت مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی (آموزش زبان اشاره) با حضور 10 مبلغ جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، از فراخوان دومین دوره مقدماتی این دوره با عنوان «صدای قلب‌های روشن2» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری نخستین دوره تربیت مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی، اظهار داشت: این دوره جهت یادگیری زبان اشاره برای گفتگو با ناشنوایان و ارتباط گیری با این افراد به دلیل مشکلات این قشر و همچنین کمک به ناشنوایان در احکام فقهی، مباحث عبادی، اعتقادی، اخلاقی و روانشناسی برگزار شد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: برای برگزاری این دوره، طرحی با تشکیل کارگروه تخصصی با هدف آموزش زبان اشاره به طلاب برای تبلیغ در بین افراد دارای آسیب شنوایی در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته تدوین شد.

بهرامی با بیان اینکه اولین دوره مرحله مقدماتی پس از اطلاع رسانی اداره امور مبلغان و طبق شرایط و ضوابط مندرج در طرح، در بهمن سال گذشته آغاز شد، عنوان کرد: بیش از 20 نفر از بانوان طلبه در این طرح ثبت نام کردند که به دلیل شرایط شیوع کرونا و حضوری بودن دوره، 10 نفر از بانوان طلبه در این دوره شرکت کردند.

وی ادامه داد: اولین دوره مقدماتی تربیت تخصصی مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی در قالب 30 ساعت کلاس حضوری با آموزش بیش از 700 کلمه اجرا شد و به زودی دوره پیشرفته نیز اجرا خواهد شد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطرنشان کرد: این دوره علاوه بر برگزاری کلاس حضوری با تشکیل گروه در پیام‌رسان ایتا و بارگذاری فیلم‌های کلاس و فعالیت مبلغان در گروه، جهت تمرین مستمر با خواهران و تثبیت آموزش‌ها ادامه یافت و در خرداد سال جاری  به پایان رسید.

بهرامی افزود: در حال حاضر این اداره برای فراهم نمودن بستر حضور مبلغان این دوره در بین اقشار مختلف ناشنوایان، مشغول رایزنی با مراکز مرتبط است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره مقدماتی تربیت مبلغ برای افراد دارای آسیب شنوایی، گفت: با توجه به موفقیت‌آمیز بودن نخستین دوره، ثبت نام دومین دوره مقدماتی با عنوان «صدای قلب‌های روشن 2» آغاز شده و تا 15 مرداد ادامه دارد.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

بهرامی یادآور شد: این دوره نیز همچون دوره قبلی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کنند، عنوان کرد: در صورت برگزاری دوره پیشرفته، فراخوان شرکت در دوره از طریق سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام و سامانه شمیم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱