از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا (س)؛

دوره معرفتی مجازی «نقش حجاب در استحکام خانواده» برگزار می‌شود

دوره عفاف و حجاب بانو گل گیری

دوره معرفتی «نقش حجاب در استحکام خانواده» با سخنرانی بانو مجتهده گل گیری در دو جلسه مجازی ویژه دانش آموختگان، مبلغان و طلاب جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم فاطمه فرخنده در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با هفته حجاب و عفاف و سالروز ازدواج حضرت زهرا علیهاالسلام و حضرت علی علیه‌السلام، دوره معرفتی مجازی «نقش حجاب در استحکام خانواده» با محوریت تبیین ضرورت حجاب از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: این دوره روزهای چهارشنبه 23 تیر و یکشنبه 27 تیر ساعت 11 تا 12 به صورت آنلاین تشکیل می‌شود و بانو مجتهده معصومه گل گیری استاد درس خارج حوزه علمیه خواهران و رئیس مجمع نمایندگان طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام به تبیین این موضوع می‌پردازد.

فرخنده یادآور شد: دانش آموختگان، مبلغان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام می توانند در این دوره معرفتی شرکت کنند و از بیانات بانو مجتهده گل گیری بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند از طریق پیوند http://online.jz.ac.ir/nedaye-goharshad با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود به صورت مهمان وارد شوند.

علاقه مندان جهت اطلاع از جزئیات برنامه یا درصورت بروز مشکل احتمالی در اتصال به کلاس می‌توانند با شناسه کاربری @vafa_danesh در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند و یا با شماره تلفن 02532112437 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱