سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا (س) خبر داد:

برگزاری دوره یکساله مبانی اندیشه اسلامی ویژه جمعی از بانوان کشور تانزانیا

دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی ویژه بانوان تانزانیا

دوره یکساله مبانی اندیشه اسلامی ویژه جمعی از بانوان نوجوان کشور تانزانیا در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فهیمه الیاسی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، به حضور جمعی از بانوان کشور تانزانیا در جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و اظهار داشت: این بانوان برای گذراندن دوره یکساله مبانی اندیشه اسلامی به زبان انگلیسی در جامعه الزهرا علیهاالسلام حضور دارند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی تصریح کرد: این دوره یکساله با رویکرد تقویت مبانی اندیشه اسلامی مشتمل بر 6 مبحث «طرح ولایت» شامل معرفت‌شناسی، خداشناسی، راه و راهنماشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست برگزار می‌شود.

الیاسی افزود: آشنایی با تجوید و تفسیر قرآن، احکام مختص بانوان، مهدویت، تاریخ تشیع، غرب‌شناسی تحلیلی، جریان‌شناسی اندیشه‌های اسلامی، پاسخ به شبهات روز، مطالعه تطبیقی ادیان (با تأکید بر زن و خانواده در ادیان)، آشنایی با متون مقدس شیعی (نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه) و غیره از دیگر مباحثی است که در این دوره یکساله ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: همه کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی این دوره با حضور اساتید متخصص و زباندان به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه بیان داشت: آموزش زبان فارسی و آموزش مکالمه عربی از دیگر برنامه‌های آموزشی این دوره است.

الیاسی در پایان به برنامه‌های تربیتی دوره اشاره کرد و گفت: فراگیران این دوره‌ در زمان حضور در جامعه الزهرا علیهاالسلام از پیوست‌های فرهنگی تربیتی متنوعی بهره‌مند می‌شوند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱